Stateam in pat si ascultam niste muzica! Dintr-o data aud ca cineva bate la usa! Ma ridic sa vad cine era. Deschid usa si nu era nimeni,decat un colet ciudat pe care scria "SONIC EXE":
Eu:Wow un nou joc cu SONIC. Abea astept sa il instalez!
Pana la urma SONIC era jocul meu preferat! Intru in casa si deschid cutia! Izbito era un DVD cu jocul! Mi.am zis OK e jocul vechi! Introduc DVD in PC si deschid jocul! Intro-ul este normal numai ca dupa 5 secunde imaginea se strica si apare SONIC numai ca avea sange pe el si era mai albastru! Arata cam asaLa inceput m.am speriat unpic dar dupaia mi.am revenit! Am dat PLAY si primul nivel era sa joc cu TAILS. Incepe jocul! TAILS zbura si la un momendat aterizeaza! Pe drum apar niste cadavre de animale. Si eu si TAILS eram speriati! Dintr.o data il vad pe SONIC. Era normal! TAILS îi pune mana pe umar iar apoi totul devine sangeriu! Cascada era din sange! Sonic devi exact ca cel din INTRO. Acesta dispare! Tails o ia la fuga dar SONIC apare in spatele lui! TAILS pune mainile la ochi! Pentru 2 sec pe ecran apare o poza cu SONIC EXE care scrie cu sange "I AM GOD" care se traduce "SUNT DUMNEZEU". Apoi totul devine la loc! Iar apoi SONIC EXE apare in spatele lui TAILS si il taie in doua bucati! Pe ecran apare un scris "YOU ARE TO SLOW! TRY AGAIN?"
"YES YES"
Nu puteam sa aleg NO era numai YES asa ca am dat YES