Ben mi ? öldüm sadece .

21 0 0
                                    

Çok güzel  bir sabah. Deniz sesleri bütün  sahil kısmında  ki evlerde geziyor . Güneş  bütün  evlerin içerisinde  yürüyor.  Mutluluk insanların  arasında ki en çok  kullanılan  dil olmuş.  Evlerin sahipleri kahvaltı  hazırlamaya başlamış  ve evlatları  sabahın  doğduğundan habersiz bir şekilde uyumaya devam ediyorlardı. Biri hariç Nako. Nako daha 7 yaşında  olmasına  ragmen akranlarından daha zeki ve daha sevimliydi . Emaktar bir ailenin 2. Evladı  olan ve herkes tarafından  cok sevilen bir küçük.  Zeytin gözlü , küçük  elli , sevimlimi sevimli bir çocuk.  Küçük  ayaklarıyla yataktan kalkıp  merdivenlerden aşağıya inmiş  ve kimsenin haberi olmadan annesinin ve babasının  abisine ve kendisine kahvaltı hazırlamasını izliyordu küçük  nako . Birden babası tarafından  fark edildi. Babası  elleriyle küçük  nakonun kollarında  tuttu ve havaya atarak bağrına bastı  , yanağına küçük  bir buse kondurdu . Annesi sen uyandın  mı  bakalım diyerek küçük  ellerini öptü  . Nakonun ilk görevi babası tarafından  ona verilen ve her sabah kutsal görev  olarak nitelendirdigi kendisinden 5 yaş  büyük  olan abisini uyandırmakdı . Her sabah olduğu  gibi bu görevine  yerine getiren nako abisini uyandırdı  ve beraber aşağıya  inerek aile saadeti içinde  güzel bir kahvaltı  yaptılar  . Nakonun bu kadar çok sevilmesinin sebebinin bir tanesine küçük  nako diger çocuklardan bir farkıda dilsiz olmasıydı. Bu evinin cevresinde herkes tarafından  bilinen ve kimse tarafından  ona bu eksikliğinin hissedilmemesiydi . Küçük  nako ailesiyle kahvaltı  yaparken babası dönüp  birden şöyle dedi . Kahvaltıdan  sonra hazırlanın da yüzmeye gidelim . Nako elindeki çatalı fırlatarak  babasına sarıldı  çünkü nakonun en sevdiği şey  denizde olabileceğince yüzmek ve eglenmekti . Küçük  nako ve abisi kahvaltılarını bitirdikten sonra yukarı odalarına çıkıp çantalarını hazırlamaya başladılar  . Babaları ise arabasına doğru giderek eşyaları arabaya yerlestirmekle uğraşıyordu.  Yarım  saat sonra herkes arabanın  içinde  buluştu. Yol denize 5 dakika olmasına rağmen  arabayla gitmelerinin sebebi yolda giderken nakonun sevdiği  müzikleri yüksek sesle dinlemek en güzel  şeylerden biriydi onlar için. Denize vardıklarında nako ve abisi birden arabanın kapısı  açıp denize koştular  . Ardından arabayı park etmiş  babası eşine dönüp bende gidiyorum göz kulak olim diyerek nako abisi ve babası  birden bire denizde yüzerken  buldular kendilerini . Nakonun annesi arabada ki eşyaları  şezlonga eşyaları yerlestirirken yavaş  ve bi o kadar da düzeniydi . Geldikleri deniz evlerine 5 dakika olduğu  için  herkes tarafından tanınıyorlar ve herkes tarafından  seviliyorlardı . Denizde baba ve oğulları  zaman gecirdikden sonra annelerinin hazırlamış  oldukları  yemekleri yemek için dışarı çıktılar. Bir güzel  yemek yediler. Annesi şezlonga uzandı ve babasıda diğer şezlonga uzanarak dinlenmeye başladılar.  Nako ve abisi eğlenmek  için  kumsalda ki kumla kale yapmayı  seçtiler. Kumdan kale yapmayı  beceremeyen ve abisinden yardım alarak kale yapan nako bir süreden sonra o kadar çok kale yaptı  ki bir anda kale diyarı yaptı  bütün  bir alanı ve tek düşmanı  denizden gelen medcezirdi çünkü  deniz dalgasının her gelmesi 1 tane kale alıp  onu götürmesiydi . Bu duruma çok  kızan  nako abisi arkası dönükken denize doğru ilerlemeye başladı  . O küçük  ayaklarıyla  yürüdü  yürüdü yürüdü  yürüdü ve arkasından  çok yüksek bir bağırma  sesi ardından  bir çığlık.  Küçük  nako denizde ne kadar yürüdüğünü  bilmedigi için bir anda ayağı  boşluğa  geldi . Denizde yüzmeyi bilmeyen nako bir anda denizin icinde kayboldu  . Bunu gören  annesi ve babası  bağıra  bağıra  koşmaya  başladılar  ama nako çok  uzaktaydı.  Denizin diblerine giden nako kumdan kaleler gibi onunda denize karşı  verdiği  savaşta  kaybettiğini anladı.  Çünkü  o da kumdan kaleler gibi denize karşı  duramıyor  ve duramadığı gibi dibe gidiyordu  . Birden babasının ona doğru  yüzdüğünü  gördü  o tatlı  yüzünde  bir tebessüm oluştu  çünkü   babası onun için bir kahramandı  ve o kahraman yine onu kurtarmaya gelmişti.  Nakonun babası yüzdü  yüzdü yüzdü. Annesi arkada abisinin yanında  beklerken nakonun babası  denizin icinde oğlunu kurtarmaya çalışıyordu.  Babasının bağırmasını ve annesinin çığlığını duyanlarinda kimisi kumsalda bekliyor kimiside babası  gibi nakoya dogru yüzüyorlardı . Nako bir tek babasını  gördü  . Yavaş  yavaş  gözleri  kapanan ve çırpınan nako babasının  ona elini uzattığını gördü  . Nako ellerini kaldırmaya çalıştı var gücüyle  babası  arasında  cok küçük  bir boşluk vardı  ki nako tam o sırada gözlerini  tamamen  kapatmak için  gözlerini  yummaya başladı.  Çok  çırpınan nako gözlerini  bir daha açamayacaktı çünkü  ölüyordu. Babasının  gözleri önünde  ölmeye devam ediyordu .


Ve bir telefon sesi ..........
Nako evin icinde tekdi . Yattığı  koltuğun kenarlarında  bir sürü  yarım kalmış  alkol şişleri.  Masanın  üzerinde  bir sürü  çöp  yığını.  Evden  aylardır  çıkmayan  nako uykusundan sıçranarak telefon  sesine uyandı  . Ellerine  baktı.  Sonra bir anda kalktı  ve banyoya koştu  . Aynaya kendine bakmaya gitti  . Nako çocukluğunda  yaşadığı bir anıyı  rüyasında  görmüştü  . 32 yaşında  olan aylarca evden çıkmayan  kolları bacakları dövmelerle kaplı  nako birden neden bu rüyayı  gördüğünü sordu kendine .

Telefon bir daha çaldı.......
Kolunda ki saate bakan nako saatin sabah 05:34 olduğunu  gördü.  Bu saatte onu kimin aradığını merak etti ve telefona dogru koştu. Telefonda  ki yabancı  numaraydı  . Telefonu yavasca açtı  ama konuşamadı çünkü  nako doğuştan konuşma  engelliydi. Telefonda  ki bayan bunu biliyormuş  gibi konuşmaya devam etti.

Merhaba nako bey kusurabakmayın bu saatte aramak zorunda kaldım  ama ama aileniz. Usulca bir sessizlik . Nako bey aileniz , ailen bir deniz faciasında ölü  olarak bulundu hastahaneye gelmek zorundasınız  teşhis yapmak icin.

Nako telefonu  masaya bıraktı  koltuğa  oturdu . Bir sigara yaktı. Birden gözünden  bir yaş  aktı  ve yıllarca  yaptığı şeyi  yaptı sustu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 14, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Rüyamın  ardında  ki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin