Neler oluyor ?

210 13 5
                                    

                                                  YAZARDAN ..... 

         Arkadaşlar bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. özellikle yorumlarınız benim için çok önemli. Eksikliklerim varsa yazmanızı rica ediyorum. 2. bölüm en kısa zamanda yayımlıcam. bölümleride oldukca uzun tutmaya çalışcam ilk başta bölümleri biraz karmaşık ve heycanlı yapmayı düşünüyorum ilk 5 partını şimdiden yazdım. Bir diziye veya filme özenmiyorum zaten bir alacakaranlık filmini izledim Ama ileride Taşlar yavaş yavaş yerine oturmaya başladığında farklılığını anlıyacaksınız zaten . neyse ben sizi çok tutmuyum iyi okumalar ...      

               

                                                                ★                  ★                 ★ 

                                                                          4 Yıl Önce...

   Sabah burnuma gelen o şehvetli kan kokusuyla uyandım. Annem yine beni şımartıyodu sonra rahata alışıp göt baş büyütüyodum . Annem 

                 ''Heyy Avril bitanem hadi uyan artık ''

  Derken tepsinin yere düşüş sesini duydum ve ani haraketle kan torbasını yakaladım. Anneme baktığımda yerde ne olduğunu  anlıyamadığım siyah sıvılar içinde yatıyordu. 

             '' Anne ... '' diye fısıldayıp yanına koştum .

    Bu her neyse ağzından burnundan ve gözlernden akıyordu. Az daha detaylı baktığımda boynundaki ısırığı farkettim .

           ''Lanet olsun ... !!! '' diye çığlık çığlığa bağırmaya başladım.

    Buda neyin nesiydi şimdi ? Çocukken geçirdiğim krizler yine etkisini göstermeye başlamıştı. Annemi bir yandan sarsıyordum ama uyanmıyordu bir türlu bir yandanda bağırıyordum. '' anne uyan anne neden böylesin neler oluyor? ''  Çığlıklarımı duyacak olacaklarki içeri babamla Taylor girdi. Babam hemen annemi kolarının arasına aldı . Bense yerde saçlarımı çekiştiriyordum. Babamda şaşırmış Anneme ''Milla hayatım Milla'' diye bağırırken eline bulaşan o siyah şeye baktı.

      '' Bu kan ...'' Hemen kollarına , bileklerine ve ardından boynuna baktı. Taylor beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Babam özür dilermişcesine bana bakarken ağzından o siyah sıvı gelmeye başladı. Taylor babamı tutmak için giderken ona dur işareti yaptım. Beni dinlemeyip babamı tuttu . Artık çok geçti . O lanet olası siyah kan onada bulaşmıştı. Taylor Çaresizce 

      '' Baba , Baba ne oluyor ? '' Derken bir yandan ağlıyordu. Babam (john)

    ''Özür Di-Dilerim Element yarasası...'' sözleri yarıda kesildi ve cansız bedeni Kendini Taylorun Kollarına bırakıverdi. Ben çığlık çığlığa bağırırken Annemin üzerine yattım. Bu lanet olası tatil yerine gelmemeliydik...

                                                                          ★                  ★                 ★ 

                                               4 yıl sonra...

      Lanet olasıca alarm sesi ile uyandım. Dıt dıt dıt dıt ... Ah Tanrım , Beynim! . Elimke sertçe alarmın kapatma düğmesine vurdum. Yavaşça yatakta doğrulupbir süre öylece bekledim. Sonra banyoya gidip yüzümü yıkadım. Yüzümü havlu ile kuruladıkdan sonra aynadaki yansımama gözüm takıldı.

                   Sarı saçlarım kalçama kadar uzanıyordu . Donuk mavi gözlerim soğukluğumu oldukca belli ediyordu. Gergin yüz hatlarım sertliğimi ortaya koyuyor , saf bir güzellik katıyordu. Odama geçip siyah dar kotumu altıma geçirdim.Üzerime siyah ''Rock in love'' t-shirtümü giydim. Onun uzerinede siyah deri montumu giyip parfum sıktım. Gözümede siyah göz kalemimi sürdüğümde tamamdım.

             Aşağıya Tayloru uyandırmak için indim. Ah tanrım eve yine kız atmış. Lanet olasıca evi kimse bilmesin dedikçe bu salak hergun yatağına başkasını atıyor. Odadan Gelen ''ah uh '' Seslerine dayanamayıp en alt kata intim. Dolabı açıp Gizli bölmeden bir kan torbası alıp kafama diktim. Ah evet bu iyi gelmişti.

          Taylar' un kurt tarafı baskın olduğu için beyfendi kan içmiyor. Ona kahvaltıyı hazırladıkdan sonra yukarı çıktım. Taylor ' un odası brinci katta olduğu için seslerini sabahdan beri dinliyorum , hala kesilmemişti. Odaya dalarak girdim. 

       '' Ah lanet olsun Taylor yinemi ''  Yapmacık bir şekilde gülüyordum.  

         Dur bir dakika bu insan değildiki. Taylor '' Avril '' Diye bağırırken gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Arkamı dönerek ''Kahvaltı hazır 5 dakikaya aşağıda Olun '' dedim ve odadan çıktım. Lanet okula gitmek istemiyorum ama okulun ilk günü ve bu sefer Londra ' ya taşınmıştık. Yolu bilmediğimden acele etsek iyi olurdu.

           Çok geçmeden Taylor ile el ele bır kız geldi. Büyük ihtimalle wampirdi ve ona ölümsüzlük yakışmış güzelliğini ön plana çıkarmıştı. Taylor 

      '' Günaydın canım ablam '' diyerek alayla güldü. Bende homurdanarak  

       '' Oturda yemeğini ye geç kalcaz sonra '' Dedim. Masaya adını bilmediğim kızla otururken Taylor bana bön bön bakıyordu. '' Ne '' dermişcesine ona bakarken kızı işaret etti. ''Haaa '' Anlamında kafamı salladım. Gülümseyerek ayağa kalktım ve kıza

               '' Merhaba tatlım '' derken dolaplan bir kan torbası alıp ona fırlattım. 

                 '' Merhaba...'' 

                                                   ★           ★           ★

               Sonunda şu lanet okulu bulduk. Ah Tanrım nerden geldik buraya. Arabayla okula girerken gözler her zamanki gibi bizim arabadaydı. Ne var yani ilk defamı lamborghini gruyorlar. Ha evet evet çömezler nerden görsün. Taylor ' a baktığımda kızlara '' Of ne sikilir be ...'' Bakışları atıyordu . Ağzını kapat öküz ağzını. İlk görduğum yere okulun tam önüne arabayı park ettim. 

     Taylor arabadan inerken gözlüğünü taktı. Otuz iki diş gülerek arabanın kaportasına oturup beni beklemeye başladı. Etrafte kim var kim yok herkesin ağzı tam bir ''O'' Şeklinde açıktı. Arabadna inip çantamı sırtıma taktım. Bu lanet küçük çantayı çok seviyorum. Tek bölümü var ve kapatma yeride baykış. Hani böyle büyük ayıcıklar olur ya ha tam onun gibi işte. 

             Arabanın kapısını kapattığım sırada üstü açık bir spor araba tam arkamızda durdu. İçinde aynı benim gibi siyahlar içinde kısa saçlı kız , gözlüğünü indirip ağzındaki sakızı kabaça patlattı.

                    '' Heyy  Orası  benim  yerim  sürtük ...  '' 

                                     

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadist Melez (İntikam Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin