༻ ♡ ♡ ♡ ༺
-ˏˋ⋆ ᴡ ᴇ ʟ ᴄ ᴏ ᴍ ᴇ ⋆ˊˎ-
┊✧*。 ✯┊☪︎⋆✧*。 ┊
◤ ──┅┅┄┄*ೃ:.✧✲゚*。⋆─── ⋆✩⋆
________________________________
┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊.⋆˚
┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ˚✧
┊ ┊ ┊ ┊ ˚➶ 。˚ ☁︎
┊ ┊ ┊ ☁︎
┊ ┊ ☪︎.
┊ ✱
✧ ⋆ . ┊ . ✱˚ .
˚ ✩.𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘, 𝙸'𝚖 𝚅𝚘𝚒𝚍𝚂𝚔𝚒𝚛𝚖𝚒𝚜𝚑𝚎𝚛, 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚅𝚘𝚒𝚍 (ᵔᴥᵔ). 𝙸'𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚕𝚞𝚋, 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚖𝚢 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚉𝚊𝚙𝚙𝚢𝚆𝚊𝚝𝚝𝚜𝚘𝚗𝚃𝚑𝚎𝙱𝚎𝚊𝚗!
𝙸 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚕𝚞𝚋 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚊 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 𝚘𝚗 𝚆𝚊𝚝𝚝𝚙𝚊𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚞𝚜 𝚏𝚎𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚐𝚊𝚖𝚎𝚛𝚜 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚗𝚗𝚎𝚌𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚌𝚊𝚗 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚌𝚌𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚘 𝙰𝚙𝚎𝚡 𝙻𝚎𝚐𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚎𝚗𝚝.
𝙸'𝚍 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝙰𝚙𝚎𝚡 𝙻𝚎𝚐𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚞𝚗𝚒𝚝𝚢, 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚑𝚊𝚍𝚗'𝚝 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚊 𝚌𝚕𝚞𝚋 𝚘𝚗 𝚆𝚊𝚝𝚝𝚙𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚘𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚡𝚒𝚜𝚝𝚎𝚍.
𝚂𝚒𝚗𝚌𝚎𝙸'𝚟𝚎 𝚖𝚎𝚝 𝚜𝚘 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝙰𝚙𝚎𝚡 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚊𝚌𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝, 𝙸 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚞𝚙 𝚖𝚢 𝚘𝚠𝚗 𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚘𝚏 𝚉𝚊𝚙𝚙𝚢.
𝚂𝚘, 𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚒𝚝 𝚘𝚏 𝚒𝚗𝚏𝚘 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚎!
╭─────────────────
╰──➤ ☁︎ 𝙻𝚒𝚔𝚎𝚜! ☁︎┊❥ 𝙶𝚊𝚖𝚒𝚗𝚐! 𝙸'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚘𝚕𝚎 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚒𝚡 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚘𝚕𝚍. 𝙸 𝚐𝚛𝚎𝚠 𝚞𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝙸'𝚟𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍!
┊❥ 𝚆𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐. 𝚆𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚜 𝚖𝚢 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚜𝚜 𝚛𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚎𝚡𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜 𝚖𝚢 𝚒𝚖𝚊𝚐𝚒𝚗𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗. 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚊𝚗 𝚒𝚍𝚎𝚊 𝚏𝚘𝚛𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 (ᵔᴥᵔ).
┊❥ 𝚂𝚙𝚘𝚛𝚝. 𝙸'𝚟𝚎 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚊𝚗 𝚊𝚍𝚟𝚎𝚗𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚓𝚞𝚗𝚔𝚒𝚎 - 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚒𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚙𝚑𝚢𝚜𝚒𝚌𝚊𝚕 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚟𝚒𝚝𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚎𝚠 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚛𝚒𝚎𝚗𝚌𝚎𝚜. 𝙸'𝚟𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚎𝚍 𝚜𝚘𝚌𝚌𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝟻 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚘𝚕𝚍, 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚗𝚘𝚠 𝚙𝚛𝚘𝚐𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚆𝚘𝚖𝚎𝚗'𝚜 𝙿𝚛𝚎𝚖𝚒𝚎𝚛 𝙻𝚎𝚊𝚐𝚞𝚎, 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚒𝚜 𝚊𝚗 𝚒𝚗𝚌𝚛𝚎𝚍𝚒𝚋𝚕𝚎 𝚑𝚘𝚗𝚘𝚞𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙸'𝚖 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚐𝚛𝚊𝚝𝚎𝚏𝚞𝚕 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚙𝚙𝚘𝚛𝚝𝚞𝚗𝚒𝚝𝚢.
─ ✎⋅⋅⋅
➳ 𝙲𝚊𝚙𝚛𝚒𝚌𝚘𝚛𝚗
➳ 𝙽𝚎𝚠 𝚈𝚎𝚊𝚛 𝚋𝚊𝚋𝚢
➳ 𝙴𝚡𝚝𝚛𝚘𝚟𝚎𝚛𝚝, 𝚋𝚞𝚝 𝚎𝚡𝚝𝚛𝚎𝚖𝚎𝚕𝚢 𝚞𝚗𝚌𝚘𝚗𝚏𝚒𝚍𝚎𝚗𝚝.
➳ 𝙸'𝚖 𝚊 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛, 𝚊 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝚕𝚘𝚟𝚎.
➳ 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚎𝚖𝚙𝚘𝚠𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚚𝚞𝚘𝚝𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚗𝚜𝚙𝚒𝚛𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎.
➳ 𝙾𝚙𝚝𝚒𝚖𝚒𝚜𝚝.
➳ 𝙸'𝚖 𝚐𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚊𝚝 𝚐𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚍𝚟𝚒𝚌𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚍𝚎𝚜𝚙𝚎𝚛𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢.
➳ 𝙲𝚊𝚕𝚖 𝚒𝚗 𝚋𝚊𝚍 𝚜𝚒𝚝𝚞𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜.
╔═══════꧁꧂═══════╗
𝐖𝐑𝐀𝐈𝐓𝐇 -𝐑𝐄𝐍𝐄𝐄𝐄 𝐁𝐋𝐀𝐒𝐄𝐘
╚═══════꧁꧂═══════╝
(𝙳𝚛𝚊𝚠𝚒𝚗𝚐 𝙲𝚛𝚎𝚍𝚒𝚝: 𝚅𝚎𝚛𝚊𝚍𝚒𝚊)
。☆✼★━━━━━━━━━━━━★✼☆。
║▌│█║▌│ █║▌│█│║▌║
𝙊𝙥𝙚𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙞𝙡𝙚...𝙇𝙤𝙖𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙑𝙄𝘾7𝙊𝙍𝙄𝙊𝙐𝙎666'𝙨 𝙎𝙩𝙖𝙩𝙨...
𝘿𝙤𝙬𝙣𝙡𝙤𝙖𝙙 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙡𝙚𝙩𝙚 - 𝙁𝙞𝙡𝙚 𝙤𝙥𝙚𝙣𝙚𝙙.
┏━━━✦❘༻༺❘✦━━━┓
KILLS: 1300+WINS FOR S3: 44+
DAMAGE: 800 000+
K/D FOR S3: 0.77 av.
┗━━━✦❘༻༺❘✦━━━┛
˚₊·͟͟͟͟͟͟͞͞͞͞͞͞➳❥ ꒰ ⌨︎ ✰ I'll see you in the arena ꒱ | ೃ࿔₊•
· · ─────── ·𖥸· ─────── · ·
~ Void Skirmisher (ᵔᴥᵔ)
»»---------------------►
YOU ARE READING
𝐀𝐃𝐌𝐈𝐍 𝐑𝐄𝐆𝐈𝐒𝐓𝐑𝐀𝐓𝐈𝐎𝐍
Ngẫu nhiênHi, if you wish to become an admin, please fill out our form and fill in the necessary rquirements. Thanks! Happy gaming!