1

151 21 67
                                    

Hapi syte pak e lodhur dhe u ndesh me erresiren ne dhomen e saj.
Ora shenonte 06:00.Fiks ne kohe-mendoi me vete.
Ashtu e shtrir nje mori mendimesh I erdhen serish ne mendje.
"Ja pra je vitpariste tani,heh sa mendjelehta jan keto dreq,ku shkon me kete fytyre te shemtuar Amali,dreqin askush sdo t te doje dhe mos harro pak qe do te tallesh per faktin e ish te dashurit e atij cope barboni qe  e ke dashur dhe te tradhetoi me  shoqen e ngushte...."
Serish mendja po I bente lojra ,syt serish u mbushen me lot dhe serish ndjeu nje shtrengim ne zemer.

Flashback
Sapo doli nga kursi per te hedhur nje sy rrotull. Ishte duke pritur shoqen e saj te ngushte ne fakt e kishte len te takohej dhe me te dashurin e saj por se dinte sps nese ai do te ishte droguar serish nuk do te vinte. Po pra ishte droguar ishte nje njeri qe merrej me budalliqe dhe ai njeri kishte fituar zemren e kesaj budallackes se Vogel ketu. Ishte vetem 16 vjet dhe merrej me nje tip si Kristi I cili acarohej per gjen me te Vogel acarohej nese dikush I hidhte syte asaj dhe ishte gati ta vriste ajo mezi dilte nga shpia sepse ku I dihej nese e merrte vesh ai kushedi cmund te ndodhte por ajo e donte heh donte ate njeri pa zemer. Kishin pothuajse nje vit bashk dhe ajo serish e degjonte dhe I qendronte prane.
Gjithsesi hodhi syte rrotull dhe nuk pa njeri mendoi te futej brenda por ne ato caste nga ana e djathte e saj u degjua e qeshura e shoqes se saj.
Duhet te jete tek kancelaria mendoi dhe u nis ta shihte.
Por nje dhimbje e theri ne zemer kur pa Kristin Duke puthur Glorjen po pra i  dashuri me shoqen e ngushte Duke puthur njeri tjtrin dhe duke qeshur se bashku.
Syte iu erren koken e ndjeu te rend dhe gjunjet iu shkrehen. U rrezua pertoke para syve te tyre dhe ndjeu qe koka iu perplas keq pas nje guri te forte.....

End of flashback
Tundi koken per te larguar nga mendja ato kujtime te dhimbshme.
U ngrit e lodhur nga shtrati dhe me koken qe I rendonte shkoi ne banje te lante syte.
U be gati pas nje kohe t gjat dhe zbriti poshte. Epo shtepia ishte bosh nena e saj ishte ne pune babai gjithashtu kurse vellai bente gjumin e tij letargjik.
Shfryhu njer e merzitur dhe u nis.
"Zot te lutem bej qe kjo dite te shkoje mire te lutem me ndihmo" keto ishin fjalet qe perseriti me vete gjate gjithe rruges. Me ne fund mberriti. Rruga ju duk sikur zgjati nje shekull pavaresisht se shkolla e saj ishte teper prane shtepise.
U ndesh me turma te medha nxenesish te cilet qeshnin e gezonin me njeri-tjetrin. Rrotulloi syte duke u bezdisur nga nje djale I cili po e perpinte me sy. U largua duke kerkuar me sy per shoqen e ngushte Klaren.
Ishte e vetmja qe I kishte mbetur nga shoqeria.
"Ajo idjote nuk duket askund ku mund te jete futur"- mendoi me vete.
U ul diku duke psheretire kur pak me tutje I kapen syte Kristin. Ja pra po ndodhte serish syte po I mbusheshin nga ajo cipe e mallkuar uji.
Ai I qeshi po pra qeshi ne menyren sic di ai duke e ber te ndihet akoma dhe me keq. Uli syte poshte duke veshtruar telefonin dhe ne ato momente degjon zerin e klares qe I theret nga mbrapa.
"Erdha une"
"Uh me ne fund"-ia kthehu duke u strukur ne perqafimin e saj kockethyeres. I kishte munguar ky perqafim.
Pas nje bisede te gjate mes tyre erdhi momenti kur do te thirreshin emrat e nxenesve te vitit te 1.
Te gjithe filluan me radhe deri ne momentin qe degjon emrin e saj
-Amali Seferi.
Oh sa ne siklet u ndje ne ato momente kur te gjithe syte ishin mbi te.
E ndjeu qe u skuq e dinte se fytyra I ishte ber si nje domate.
Te gjithe filluan te peshperisnin nen ze.
- Kjo esht ish e dashura e kristit  esht kurve na ka then kristi heh dhe duket ne fakt e tille eshte perderisa u lidh me ate.-keto ishin disa nga fjalet qe I kapi veshi.
I beri duart grusht  duke ngulur thonjt e saj ne lekure.
E dinte qe do te ndodhte keshtu.
Nuk mjaftoi fakti qe ai e kishte tradhetuar por tani duhet te duronte dhe fjalet e atyre njerzve te shpifur te cilet nuk ja kishin iden ca kishte hequr ajo.
U nis para duke ndjekur msusen kujdestare dhe nje pjes nxenesish perfshi mes tyre dhe Klaren.
Te pakten nje e mire-mendoi me vete.
Qendruan ne klase duke degjuar gjerat e zakonshme qe thote nje mesues.
-Telefonat nuk lejohen, respektoni mesuesit e bla bla blaaa.
Gjera qe I kisha degjuar me qindra her dhe nga mami ime.
Me ne fund mbaroi dhe u nisem per ne shtepi.
E lodhur ndihej e shkaterruar shpirti  i digjte. Pse mendoi me vete car te keqe kam bere cfar vecse u dashurova pas nje njeriu qe nuk kishte zemer.
U fut ne shtepi e lodhur dhe me syte qe I digjnin nga lotet dhe u fut ne dush.
E la ujin te prekte trupin e saj hollak I lejoi ato pika te luanin me ate trup qe tani nuk ishte me I mbushur si me pare ai trup tani I perngjante trupit te nje te vdekure.
Syte e saj jeshile ishin te rrethuar me rrathe te zinj qe nga ajo dite qendronin  te enjtur nga ata lote te mallkuar qe mesa duket do e shoqeronin gjithe jeten....

Hajj u ktheva serish uneee me nje liber te ri dhe me nje frymezim te papare dhe ata librat qe kam shkr me pare me duken budalliqe keshtu qe mendova ti fshij.
Shpresoj tiu pelqej ky sps esht I bazuar ne histori te vertete🤓🧸.

Zhgenjim!Where stories live. Discover now