Sabah olmuştu.Jimin naya'yı uyandırmaya çalışıyordu. Ama naya'nın uykusu çok derindi. O yüzden kalkması da zor oluyordu.
Jm:Hadi ama Naya!
Naya:Ne var!
Jm:Kalk artık
Naya:BananeNaya yatağına daha sıkı sarıldı ve uyumaya devam etti. Jimin'in aklına bir şey gelmişti. Sırıtarak mutfağa koştu.Ve bir bardağa su doldurup yeniden naya'nın yanına gitti.
Jm:Naya
Naya:Ne var gene
Jm: Üzgünüm
Naya:Ne? Ne için?Jimin naya gözlerini açacağı an üzerine suyu dökmüştü.Ve hemen bardakla birlikte odadan çıkıp bir yere saklandı.
Naya:JİMİN!!!!!
Jimin kıkırdayarak saklandığı yerden onu izlemeye başladı.Naya saçları ıslak bir şekilde etrafı talan ediyordu.
Naya:Hangi cehennemdeysen çık ve yanıma gel jimin!
Jimin cevap vermeyip sessizce kıkırdamaya devam etti.Birden kapı çalmıştı.Jimin gülmeyi kesip naya'yı izlemeye başladı.Gelen kişi Jungkook'tu.Naya yüzüne kapatmaya çalışmıştı ama jungkook içeri girdi.Naya:Ne var lanet olası!? Pişman oldun da geri mi döndün seni adi pislik! Çok evimizden-
Jk:Ooo jimin bey , nabersin?
Jimin saklandığı yerden çıkıp naya'nın yanına gitti.
Jm:Git burdan!
Jk:Huh? Gideyim mi? Üzgünüm ama benim olanı almam lazım
Jm:Hahaha
Jk:Komik olan ne?
Jm:Hahaha Tanrım! Sen ona güvenmeden onu öylece bıraktın , aradan kaç yıl geçti.Sen şimdi gelip bu kızı götürmeyi mi planlıyorsun?
Jk:Kendimce sebeplerim var , naya benim ihtiyaçlarımı giderecek!
Jm:O senin gibi her kişiyle oynamıyor jungkook!
Naya:Ne? Benim dışımda biriyle mi oldun?!
Jk:Ne o? Kıskandın mı? Hah-Naya jungkook'a çok sert bir tokat atmıştı.Ağlamaya başladı.
Naya:SENİ SEVDİM BEN! SANA AŞIK OLDUM , SANA GÜVENDİM! SENDEN HAMİLEYKEN BENİ BIRAKTIN! VE BEBEĞİ ALDIRTTIN! BEN DE BİR İNSANIM TAMAM MI! ARTIK KARŞINDA MASUM BİR KIZ YOK!
Naya jungkook'u dışarıya itti.Ve kapıyı suratına kapattı.Hayatında ilk defa birine bağırıyordu.Ama birşey unutmuştu..Onun bağırma fobisi vardı.Birden çığlık atmaya başladı.Jimin hemen onu taşıyıp koltuğa yatırdı.Naya'nın odasına koşup , gerekli ilaçları aldı ve tekrardan yanına geldi.Naya'nın ilaçlarını verdikten sonra , naya yavaş yavaş sakinleşti.
Jm:Daha iyi misin?
Naya:E-evet teşekkürler
Jm:İstersen sen uyu , ben yemek hazırlayacağım
Naya:Tamam jiminie , yorgunum zaten , diyerek jimine gülümsedi.Naya koltuktan kalkıp kendi odasına gitti.Jiminde ilaç kutusunu alıp mutfağa geçti.İlaçları dolaba koydu ve buzdolabını açtı.Tahmin ettiği gibi.Dolapta 2 tane içki ve 1 tane soğuk su dışında hiçbir şey yoktu.Dolabı kapattı.Ve mutfaktan çıkıp naya'nın odasına gitti.Kapıyı tıklattı.
Jm:Naya?
Naya:Efendim jiminie?
Jm:Evde hiçbir şey kalmamış
Naya:O zaman dışarıda yiyelim
Jm:Tamam sen hazırlan , ben seni aşağıda bekliyor olacağım
Naya:PekiJimin aşağıya indi.Zaten üstü giyinikti.Evden çıkıp arabasına bindi ve çalıştırdı.Naya geldikten sonra , o da arabaya bindi.Ve jimin arabayı çalıştırıp restorana sürdü.Kendisini randevuya çıkıyormuş gibi hissediyordu...