Kole Oluşum

4.1K 33 4
                                    

Bir gün karşı komşumuza misafirliğe gideceğiz ailecek akşam yemeğine saat 7 gibi gittik neyse yemek yedik ailem ve fatma ' nin ailesi içerde sohbet ediyorlar bende fatma ile fatmanın odasında sohbet ediyoruz canım sıkıldı oyun oynayalım dedi kabul ettim oyun sise çevirmece neyse sise çevirdi doğruluk cesaret sıra sıra geçti sonra fatma geldi ben cesaretlik seçtim dedi ki git dolaptan ayakkabı mı al kokla yok mok desekte yaptık o esnada fatma da telefon var neyse oyna devam ettik biz eve geçtik...
Sabah oldu bizimkiler ile fatma ailesi mersine gezmeye gitti mesaj geldi açtım baktım fatma kölem ne yapıyorsun hayırdır sana dedim oda ayakkabısını koklarken resim ve videoyu attı nutkum tutuldu direk gittim kapıyı çaldım içeri girdim içeri geçtik oturduk uzun sessizlik sonrası eğer bunu kimseye göstermemi istemiyorsan bana hizmet itiaat edeceksin dedi mecbur kabul ettim...

İyi dedi o zaman ip bağladı boynuma tasma gibi gel bakalım dedi ayakkabigina gittik 8 ayakkabı var 16 dakika hepsi temiz olacak aksi takdirde ceza alırsın beğenirsem ödül bende o vakit dedi manikür pedikür yapacağım başladım temizlemeye bitti geldi tek tek kontrol etti aferin it beğendim dedi şimdi peşimden gel bastığım yerleri öpe öpe dedi neyse gittim manikür pedikür artıkları yerde elimi arkadan bağladı ye dedi itiraz etmem ile birlikte kendimi yerde bir buldum nitekim yedim sonra beni ayakkabiglin oraya götürdü el kol bağlı şimdi ben gidiyorum bunları iyi kokla kokumu ezerberle dedi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 16, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

komşumuza köle oldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin