SÜREKLİ YARIM KALDI YAZMAK İSTEDİĞİM KİTAP TIPKI HAYATIM GİBİ SONRA Bİ MUCİZE OLDU HAYATIMI DEVAM ETTİRDİM YARIM BIRAKTIĞIM KİTAP GİBİ
Herkesin hayatında bir dönem tabiri caizse boka sarmışlığı olmuştur sallantıda olduğu kendini çaresiz ve umutsuz hissettiği bende öyle dönemlerden geçtim yıkılmışlık hissiyle beraber, sürekli düşünürdüm bir kişi neden intihar eder ki neden o an intihar etmeye eğilimli olur hiç düşündünüz mü belki çaresizdir belki güçsüz belkide tek amacı kurtulmak hepimiz hayatımızın bir döneminde aklımızdan geçirmişizdir bazende bir intihar olayına şahit olmuşuzdur belki hiç tanımadığınız, belkide çok iyi bildiğiniz biri intiharın eşiğine gelmiştir.
Kişinin kendi canına kıyması insanlık için daima hayret verici olmuştur şahsen benim içinde öyleydi intihar eden ve kendine zarar verenler aptallar olurdu her daim ama şuan yattığım hastane yatağında aptallığımı belirtircesine sızladı bileklerim intiharı aptallık olarak gören ben kendi canıma kastetmiştim oysaki kılıma zarar gelirse ortalığı inleten minik bir kızdım ben.
Kapının alacaklı gibi çalınmasıyla gördüğüm tuhaf rüyadan sarsılarak uyandım, sadece kötü bir kabustu hızlı adımlarla kapıyı açmaya gittim gecenin bir yarısı kim kapıma gelebilirdi ki, kapıyı açtığımda nefes nefese kalan kız kardeşim aleyna'yı gördüm, aleyna benim çocukluk arkadaşım gençlik yıllarımdı sadece biraz fazla erkek düşkünüydü arkasını toplamak her zaman bana kalırdı birbirimize çok zıt karakter olsakta arkadaşlığımız hiç kopukluk göstermeden yıllardır devam ediyordu.