Ülke yeni yılda yayınlanmaya başlamış olan erkeklerin kadınları sevgili olarak seçtiği bir tv programının etkisindeydi. Kimileri bu programı destekliyor kimileri ise bu programın asla yayında olmaması gerektiğini savunuyordu bu kargaşa içerisinde program hala ayakta dimdik duruyordu çünkü destekleyen de desteklemeyen de salı akşamları oturma odasında o programı izliyordu. Bizim zavallı ana karakterimiz kim hye min de bu programı desteklemeyen fakat bitene kadar da başından kalkmayan kitledendi. Yine bir salı akşamı küçük pembe beyaz boyalı oturma odasındaki kendisinden yaşça büyük olan tek kolu kırık kanepesinde oturuyor bir yandan elma soyarken bir yandan da bu programı takip ediyordu. Programdaki yakışıklı aktör tipli adam karşısında oturan normal güzellikteki saçları hafif kumral renkli, gözleri mavi lens olan kadına olmayacak laflar ediyordu hye mi elinde olmadan sinirleniyor her soyduğu elmayı hızlıca kesip yiyordu. Aktör tipli adam karşısındaki kadına son bir söz söylemiş ve kadın artık dayanamayarak ağlamaya başlamıştı program yetkilileri ne dava almak istiyordu nede bu aktör kılıklı adamı elinden kaçırmak istemiyordu çünkü her ne kadar kaba olsada bu programa reytingleri getiren kişi oydu. Hye min sinirlenerek sövmeye başladı "ben senin gibi bir insanı var ya... Sürüm sürüm süründürür ömrünü tüketirdim varya ben orda olsaydım seni..." sözü elinde örgüsü ile içeri giren açık kahve rengi gözlü uzun elbisesi ile uyumlu yeleği olan annesi tarafından kesildi " hye min çok istiyorsan git sende evde kaldın sayılır... " sözüne devam etmeden önce hye min ' i inceleyen annesi uyumsuz eşofman takımına ve şekilli ona göre güzel olan annesinin hiç tasfip etmediği çoraplarına bakarak gözlerini kıstı" evin var neden hala benim evime gelip kaldığına dair hiçbir fikrim yok araban var ve düzenli maaşın ile yüksek rütbeli bir işin de var git evlen 25 yaşına geldin artık" dedi sonlara doğru sesi yükselirken hye mi nin üstüne doğru geliyordu hye mi cevap veremeden babası araya girdi annesinin omuzunda tutarak " sakin ol karıcım ben kızımızın evde olmasından gayet memnunum hem o bizim tek çocuğumuz nereye gitmesini istiyorsun ki" dedi güzel karısını kollarının arasına alarak hye min onların bu cilveleşmelerini gözlerini büyüterek izliyordu ağzından kaçan kelimelere engel olamadı "keşke benim gözümün önünde yapmasaydınız cilvenizi" annesinin eğilip terliğine uzunmasi bu cümlenin bitişi ile aynı zamanda oldu hye mi koltuktan fırlayarak odasına doğru koşturmaya başladı. Hye min bir webtoon şirketinde genel müdür olarak çalışıyordu parası vardı evi vardı talipleri de vardı fakat o evleneceği insanı kendisi seçmek istiyordu. Odasından içeri adımını attığı andan beri odasını inceliyor ve geçirdiği güzel çocukluğu anımsıyordu küçük odası mavi duvar boyası ile uyumlu mavi yatağı ve yatak örtüsü büyük bir uyum oluşturuyordu yerler kahverengi eski parkedendi aynı renkte birde komidini vardı. bakışları açık olan cama kaydı saat 9 yada 10' du bu saatte uyuyabilecegini aklından bile geçirmezdi fakat anne korkusu ona neler yaptırıyordu ayağındaki çoraplarını çıkararak yatağının içine girdi yatağında dönüp durmaya başladı sanki uyku kaçıyordu o da onu kovalıyordu ama ne yaparsa yapsın yakalayamıyordu yatağının yanındaki komidinin üstünde bulunan dizüstü bilgisayarını aldı ve o programın adını yazdı "seçilmiş kadın" bu programın adını her gördüğünde bir tebessüm yerleşiyordu dudaklarına ona komik gelen bir isimdi ama kahkahalarla gülemiyordu çünkü programın adı komik olsa da bir sürü kadının canı yanmıştı bu programda. Programı yapan kanalın sitesi hemen çıkmıştı karşısına istemsizce o siteye girdi aklında annesinin sözleri tekrar ediyordu nasıl olduğunu anlamadan kaydını yapmış e yollamıştı ama içinden bunu o kadınlar için yapmak geçiyordu. Bu programdakayıt gönderildikten sonra eşleştirilen kişi ile partner olmalıydı kadın sonraki adım görüşme ve ondan sonraki adım direkt evlilikti. Gözünü kapatarak sonucun gelmesini bekledi özenle arayıp bildirim sesi yaptığı kedi sesi ile sıkıca kapandığı gözlerini açtı gördüğü şey ile büyüyen gözleri içinden zafer naraları atmasını sağlıyordu işte şimdi bitmişti o sesini kısarak yılan tıslanasına benzer bir şekilde "sen bittin kim namjoon" dedi kim namjoon' un resminin altında ilk partner olucakları alan ve zaman yazıyordu seulde saat öğlen 3. 30 da bir Cafe de buluşmaları gerekiyordu hafif bir kahkaha attı ve dizüstü bilgisayarını kapatıp komidini geri koydu kafasını yastığına koyduğu anda gözleri kendiliğinden kapanmıştı bu sefer...
İlk bölüm bu kadardı hepinize iyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts fanfic
FanfictionHayalperest bir yazarım ve arkadaşlarımın zoru ile sürekli bts e fic yazıyordum birlikte olduğumuz zamanımız bize yetmemeye başlayınca wattpad de yazmaya başladım umarım beğenirsiniz...