❅Snow❅

266 60 119
                                    

10.10.2019

"Ah...çekiyor mu? Evet, evet."

"Merhaba millet, sanırım yaptığım şey biraz erken olacak, yaklaşık iki ay kadar ama üzgünüm...Yanınızda olamayacağım."

"Yeni yılın ilk günü ile birlikte, umarım hep mutlu olursunuz. Bu Sulli'den size Yeni Yıl dileği!"

"Yaptığım şey için şimdiden üzgün olduğumu bilin istiyorum. Yanınızda olmayı çok isterdim. Geri sayımı birlikte yapabilirdik. Ah, kaç sene oldu geri sayım yapmayalı?"

"Hatırlamıyorum...neden böyle oldu? Bu...bu çok kırıcı."

"Lütfen yeni yılı beklerken geç saatlere kadar uyumamazlık etmeyin. Düzeninizi bozmanızı istemiyorum."

"Biliyorum...yapmam gereken şey başkayken ben saçma sapan şeyler söylüyorum."

"Çok uykum var...biraz uyumaya ihtiyacım var, dinlenmeye...sanırım uzun süreli bir uykuya dalacağım. Ne zaman...ne zaman uyanırım inanın bilmiyorum. Dinlenmeye ihtiyacım var."

"Sulli sizi çok seviyor, lütfen bunu unutmayın. Olur mu? Hep kalbimde olacaksınız, yeni yıllara, yeni günlere geçsek bile...her zaman, her daim..Sulli'nin kalbinde olacaksınız."

"Bazen...insanlar gitmek zorunda kalırlar. Kimseye neden diye sormayın. Ve...sizden bir şey daha isteyeceğim. Sanırım bu da benim yeni yıl dileğim olacak..."

"İnsanları yargılamayın...bazı insanlar masumlar. Onları kırmayın, onları sevdiğinizi söyleyin, en önemlisi de..."

"Onlara; Sen kötü birisi değilsin deyin."

"Sevgiyi kalplerinde hissetmeye ihtiyaçları var. Sizi benim kalbimde sakladığım gibi siz de onları kalbinizde saklayın lütfen!"

"Ah, sanırım yine çok konuştum. Saatin gece yarısına gelmesine çok az bir zaman kalmış!"

"Ne diyeceğim, ne diyebilirim?...oh! Bir saniye..."

"Sizden...bir şey daha isteyeceğim. Sanırım bencil bir insan olmaya başladım, çok şey istiyorum."

"Ona...iyi bakın, olur mu? Henüz pes etmedi, yanında olursanız eğer dayanabilir. Lütfen...lütfen ona iyi bakın."

"Hara...üzgünüm, lütfen bana kızma olur mu? Sanırım, ben senin kadar güçlü değilim...ama sen çok güçlüsün! Dayanabilirsin...lütfen dayan..lütfen."

"Sanırım artık gitmem gerek...iki ay sonra, hepiniz mutlu olacağınız bir yıla gireceksiniz."

"Mutlu olun, çünkü...Mutlu olmayı hak ediyorsunuz. Ancak...Mutlu da edin olur mu? Üzmeyin kimseyi, kırmayın..."

"Gece yarısına son 15 saniye! Dediklerimi unutmayın!"

"Mutlu Yıllar!"

"Gerçekten kapanıyor mu? 5..4..3..2..1..."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Snow 'OneShot' °|Chori Jin-Ri-Sulli|°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin