Buraya başlama saatinizi bırakın🔥
Bavulumu aşağı indirmeden önce odama son bir kez baktım. Oyuncak hayvanlarım,beyaz makyaj masam,güzel yatağım. Sizi uzun bir süre göremeyeceğim.
Babam:Gece hadi uçağı kaçıracaksın
Babamın sesini duyup hemen aşağı indim. Hava güzeldi. Bi anda ayağıma bir şeyin değdiğini hissettim. Bu kedim duman. En çoksa dumanı özleyeceğim. Arabaya bindiğimde güzel evime son bir defa baktım. İzmir'i çok özleyeceğim. Yolda giderken araba çok sessizdi. Babam da bende hiç konuşmuyorduk. Sonunda babam konuştu.
Babam:Gece uçaktan indiğinde hemen bir taksiye binip sana gönderdiğim adrese git.
Gece:tamam
Babam:amcan ve kuzenlerin seninle tanışmak için çok heyecanlılar.
Gece:ne güzel
Yine sessizlik oluştu. Babamla konuşacak pek fazla bişeyimiz yok bu yüzden çoğu zaman böyleyiz. Birkaç dakika sonra hava alanına vardığımızda babam valizimi indirdi.
Babam:Seni özleyeceğim kendine iyi bak.
Gece:bende seni özleyeceğim.
Valizimi alıp uçağa bindiğimde babam çoktan gitmişti. Nasıl yaptım bilmiyorum istanbula gelene kadar uyudum. Normalde uyumayı seven bir insan değilimdir. Ama bu sefer uyumayı tercih ettim.
Sonunda uçak indiğinde bavulumu alıp uçaktan indim. Hava biraz soğuktu. Hemen bavulumu açıp krem renkli montumu giydim.
Valizimi kapatıp durmakta olan taksilerden birine binip düşüncelere daldım.
Acaba nasıl insanlarla yaşayacağım.
Annemi şimdiden özledim. Belli etmesemde ana kuzusuyum. Gerçekten annemi çok özleyeceğim. Ben bunları düşünürken taksi gelmişti bile.Şoför:56 lira
Cebimden 56 lira çıkarıp taksiden indim ve önümde duran kocaman eve baktım.
Ben burada mı yaşayacağım?
Birden yanıma 30lu yaşlarda bir bayan geldi.
Sanırım evin hizmetçisi.Rana:Hoş geldiniz Gece hanım bavulunuzu alayım.
Bavulumu alıp giden hizmetçiyi takip edip içeri girdim. Salon gayet güzeldi.
Rana:oturabilirsiniz. Bir istediğiniz varmı?
Gece:Hayır,teşekkürler
2 kişilik olan krem rengi koltuğa oturup birilerinin gelmesini bekledim. Sonunda 3 tane kız geldi. Hemen ayağı kalktım.
Açelya: sen Gece olmalısın. Ben Açelya, sarışın olan Derin diğeride Ezgi.
Gece:memnun oldum.
Ezgi:Amcam da gelecekti ama şirkette işi çıktı.
Gece:amcam şirkette mi çalışıyor?
Derin:Hayır şirketin sahibi o.
Ezgi:Moda ile ilgileniyorlar.
Gece:güzelmiş.
Açelya:evet. Odanı gösterelim mi?
Gece:olur.
Kızların peşine düştüm ve 2. Kata çıktık. Bu katta önümüze çıkan ilk oda Derin'in 2. Oda Açelya'nın 3. Oda Ezgi'nin. Ve sondaki odada benim odam. Amcamın odası 3. Kattaymış. Neyse odama girdim. Çok güzel bir oda. Tabi önceki odama göre.
2 kişilik yatak, yatağın üstünde çok yumuşak bir yorgan,kalpli yastıklar,beyaz küçük bir koltuk koltuğun önünde beyaz sehpa, makyaj masası ve üstünde makyaj malzemeleri de var çıldırıcam! Büyük bir dolap.Açelya:dolabı aç.
Dolabımı açtım. OMEN TANREM içinde çok güzel giysiler var.
Ezgi:hepsini biz seçtik.
Gece:benim giysilerim vardı zaten ama teşekkürler.
Oturup yarım saat konuştuktan sonra amcam içeri girdi. Hemen ayağı kalktım.
Amcam:Hoşgeldin Gece
Gece:hoşbuldum amca
Amcam:umarım bize alışırsın.
Ezgi:alışmaktan başka yapabileceği bişey yok.
Amcam:Ezgi sus. Neyse siz sohbet edin akşam yemeğinde görüşürüz.
Amcam odadan çıktıktan sonra yine sohbet ettik . Sanırım İstanbul'da arkadaşa ihtiyacım yok zaten kuzenlerim benim en yakın arkadaşlarım olacaklar. Bi an aklıma eşyalarımı yerleştirmem gerektiği geldi.
Gece:isterseniz gidin benim eşyalarımı yerleştirmem lazım.
Derin:biz sana yardım ederiz.
Gece:gerek yok ben hallederim.
Derin:tamam o zaman.
Kızlar odadan çıktıktan sonra eşyalarımı yerleştirmeye başladım. Bu kadar giysi vereceklerini bilseydim getirmezdim aq
Yarım saatte eşyalarımı yerleştirdim. Bu kadar uzun sürüceni düşünmemiştim.
Bir anda Açelya odama geldi.Açelya:yemeğe geliyor musun?
Gece:geliyorum.
Açelya'nın arkasından yemek odasına gittim. Yemek için ayrı bir oda olması saçma geldi ama olsun. Ezgi ve Derin'in ortasına oturup amcamın gelmesini bekledim. Önümüzde sadece sebze yemekleri var. Sanırım bu evde sebze yemeye alışacağım. Amcam oturduğunda hepimiz yemeye başladık.
Amcam:Gece evi sevdin mi?
Gece:evet güzel bir eviniz var
Amcam:burayı kendi evin gibi gör. Annenler İstanbul'a taşınmadıkları sürece üniversite bitene kadar burada kalacaksın.
Derin:umarım üniversitesi bitince taşınırlar o zaman üniversite bitince de beraber oluruz.
Ezgi:sen çok zekisin ya
Derin:sağol bebeğim.
Yemek yedikten sonra herkes odalarına gitti.
Odama girdiğimde ilk iş bilgisayarımı açıp yatağıma oturdum. Şimdi herkes saçma bişey bekliyor olmalı zaten öyle GTA5 oynadım. Bu oyunu seviyorum. Biraz sonra bu keyfim Derin'in odama girmesiyle bozuldu.Derin: gel
Gece:nereye?
Derin:Bodrum kata.
Bodrum katta ne işimiz var dicekken Derin elimden tutup beni borum kata götürdü.
Okumayı bitirdiğiniz saati buraya bırakın🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzen mi?
Teen Fictionüniversiteye gidebilmek için istanbula taşınmak zorunda olan Gece okulu için Amcasının evine gidiyor. Bu evde hiç tanışmadığı amcası ve kuzenleriyle kalacak olan Gece'nin hayatını göreceksiniz.