•BALIK SEKOLAH
"Hari ni aku tak boleh balik dengan kau" kata Hyeri.Junho menganguk kan kepala nya.*Kini Junho perlu berjalan seorang diri tampa Hyeri tidak seperti selalu dia berjalan pulang bersama perempuan itu.
"Oii" beberapa gang lelaki sunbae datang ke arah Junho "Neh" balas Junho lalu menunduk tanda hormat "Angkat bag aku" arah beberapa orang sunbae itu kepada Junho.Salah seorang sunbae menolak kepala Junho lalu mencampakkan bag nya ke arah Junho semua gang-gang sunbae tu ikut jugak campak bag tu kat Junho.Lalu Junho menjatuhkan ke semua bag itu dengan sengaja"Yaah"jerit sunbae itu.Junho hanya mengabai kan mereka lalu sambung berjalan.~Author:sorry ayat author Susan nak di faham 😓.
•HIGHT SCHOOL SOUL
Hyeri berjalan ke arah kelas nya tiba-tiba kaki nya terhenti kerana dia ternampak seorang sunbae menampar Junho "Yaah" jerit Hyeri.Hyeri datang ke arah lelaki itu "apa kau buat ni ?" Soal Hyeri kepada sunbae yang menampar Junho.Sunbae itu menunjukkan satu video bahawa video itu menunjukkan Junho membuli mereka .Hyeri ketawa 'kau penipu "Hyeri mengeluar kan phone nya lalu menunjukkan video sebenar nya .Video di dalam phone sunbae telah di edit untuk memalukan Junho di sekolah.Hyeri menampar pipi sunbae " Last warning "balas Hyeri.
YOU ARE READING
STUPID BOYFRIEND [√]
Short StoryTODAY I LOVE 💗 YOU MORE THAN YESTERDAY BUT NOT AS MUCH TOMORROW.