18. Rész Kérdés #1

1K 82 33
                                    

                       ~chat szoba~

-Kérdés Yami_Neko_1421 -től.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ben: hát figyelj lehet róla szó. *elpirul*

L.j.: de tudod, ha Bent megunnád meg a hülye játékait engem bármikor megtalálsz és mutatok valami élvezhetőbb játékot amihez nem kell kontroller *kacsint egyet*

Jane: ne kanoskodj, mert lilára verem azt a fekete fehér csíkos segged!

Jeff: XDDDDDDDD

Toby: ujuj XDDDD

Masky: jack én a helyedben fülem farkam behúznám XD
Főleg a farkamat. XDDDD

Laughing Jack: nem rossz ötlet haver. XD

Ben: ő az enyém jó? Igaz, hogy még nem ismerem, de majd megismerem minden hogy.

Jeff: magyarul fingá változol és beleszálsz a telójába, hogy megismerd?

Ben: eltaláltad. De a fing részét kihagynám, ha nem baj.
Majd úgy fogom becézni, hogy ps5.
Röviden ps.

Jeff: én majd úgy fogom szólítani, hogy Ben játékszere...Khmm...ha már ps5 lesz a beceneve.
Amúgy nagyon unatkozom.

Masky: vagdosd az ereidet.

Toby: rágd le a lábkörmödet.

Nina: vegyél el feleségül egy templomba aztán friss házasok ként vigyél haza menyasszony pózba majd csináljunk három gyereket. Egy fiút és két lányt. A fiúnak lehetne az apja után Jeff a neve az egyik lánynak én utánam Nina a másik lánynak pedig lehetne Jena (jeff (je)+nina (na)=jena)

Jeff: hamarabb kimosom kézzel L.j szutykos gecis alsógatyáját mint, hogy hozzád szóljak. Nem, hogy hozzád érjek meg, hogy elvegyelek.

Nina: egyszer úgy is megtörlek édes kicsi Jeffykém és az enyém leszel. Csak az enyém.

Jeff: anyu....

Liu: megölted....

Ben: szerintem menj a sarokba és játszál a pöcsödnek nevezet valamivel ami a lábad közt van.

Jeff:.....

Masky: XDDDDDDDD

Toby: XDDDD

E.j.: XDDDDDDD

Hoodie: igazad van Ben. Ennél jobb elfoglaltság mint, hogy megkeresi hova tüntette el a pöcsét, ennél jobb nincs. XD

Ben: ugye XDDD

Jane: XDDDD

Jeff: baszodjatok meg.....

Masky: ilyenkor slendy megbánja, hogy megcsinálta ezt a csoportot xD

Slendy: pontosan. De azért amiket itt letoltok azokon én is kiégek rendesen.

Laughing Jack: nem értelek slendy. Hogy lehet itt bármit is letolni? Én csak a gatyámat tudom letolni.

Clockwork: nem is kéne gatyát hordanod, mert tök felesleges mikor percenként letolod holmi kurváknak.

L.j.: Amugy Clockwork jó, hogy jössz! Meg tudnád mondani, hogy mennyi az idő?

Clockwork: neked most járt le az utolsó perced.

L.j.: Na bazdmeg.
*földhöz bassza magát majd elkezd vergődni és ordibálni, hogy meghalok*

Ben: Na, de a lényeg, hogy lehetsz a barátnőm.

CP creepypasta random hülyeségeim tárházaWhere stories live. Discover now