öldür ve ölme

56 2 0
                                    

Dünyanın ekvatora yakın bir bölgesinde. Bir ada varmış bu adanın yüneticileri eylenmek için her gün 5 kişi seçer adanın 5 girişinden birine bırakır ve onları izlerlermiş.Kazanan kişinin ödülü serbest bırakılmak olurmuş.Bir gün yine 5 kişi seçip adanın 5 girişinden birine bıraktılar. Malesef onlardan biri de benim. Neyseki elime kullanmayı bildiğim bir silah olan yay geçti.uzun menzilli bir silah olduğu için diyerlerinden avantajlıyım.Karmışma biri çıktı.Ounu öldürmek zorunda kaldım.4 kişi kalmıştık. Derken 2 kişi daha birbirini öldürdü yani 2 kişi kaldık.ben merkeze doğru koşmaya başladım elime SUPAS-SG-FLAME aldım.ve APAX-47-Z4 zırhı giyidim.öteki adam'da silah olarak UZAS12-JCF ZIRH olarakda APEX-S7-M4 almış.Tam çatışmanın ortasındaydık'ki birden ada deyişmeye başladı.Ada suyun altına gömülüyordu. merkeze doğru koştuk.ben merkeze girdim ve kapıları kapattım. amaçta buydu zaten.Evet bir tek ben kalmıştım.Ama bu maceranın sadece %20 lik bir kısmıydı. asıl savaş şimdi başlıyordu. ben yukarda 1. olmuştum şimdi yanıma birini seçip burdan kurtulmam gerekiyordu.yanıma Alper adında birini seçtim. soru sormadı. bana çıkış yollarını anlattı. söydeiğine göre bu adanın kontrol panelerine ulaşıp adayı yukarı yönlendirmeliydim.bu pek kolay olmayacaktı çünkü yol üzerinde bizi zorlayacak bir sürü canavar ve robotik organizmalar vardı.iyi olan ada bize bir cephanelik sağlıyordu.iyi bir donanma yaptıktan sonra,yola koyulduk. iyi gidiyorduk taki önümüze bir crister çıkana kadar.SUPAS sayesinde crister'ı öldürdük ama arkadaşım yaralanmıştı.şifa suyundan içti ve kendine geldi. daha sonra işimize yarayabileceyini düşünerek.yanımıza 1L kadar aldım zaten bir iki damlası bile ağır yaraları iğleştirmeye yetiyordu. yolumuza devamettik.Ama  macera bukadarla sınırlı deyil tabiki. daha önümüzde bir çok engel vardı bunu biliyorduk.canavarların güçsüz olucağını düşünürken. önümüze bir ultimate crepper çıktı. çok korkmuştuk.Boyu bizim 2katımız kadardı. ne yapacağımızı şarırdık.neyseki elimizdeki silahlar gerçekten çok güçlü savaşa girmemiz gerekti. cripper'e 1 kere vurdum vurmaz olaydım. ateş ettiğim anda 5 ultimate cripper daha geldi. anlaşıldı yöneticiler bizim canlı çıkmamızı istemiyordu. ama canlı çıkacaktık zorundaydık.ölmek istemiyordum. canhavliyle koşuyorduk. dedimki "sonsuza kadar kaçamayız savaşmalıyız. elimizdeki silahlarda iyi zırhlarımızda..."Durduk. döndük ve delicesine ateş etmeye başladık. nihayet ölmüşlerdi. "kurtulduk" diye haykırdım.Ama biraz sesli oldu. mağradaki alien spider'lerin ilgisini çekecek kadar sesli bir bağırma oldu bu. "Dilimi eşşek arısı soksun" diye düşündüm ama faydasız bir düşünce idi. Alper "skelon boss gelirse tam olacak" dedi şom ağızlı gerçekten'de geldi. demir golem yumurtaları bulduk hepsini kırdık demir golemler canavarlara saldırdı bizde destek verdik.canavar'lar  öldü ama sadece 1 demir golem kaldı oda bize yardım edecyini söyledi sevindik.Artık demir golem bir korumamız vardı.Yola devam ettik.Uzun bir süre önümüze bir engel çıkmadı.Sonunda kontrol baneline ulaştık.Adayı yukarı yönlendirdik yukarı çıktık adadan çıkmadan önümüze witherbos çıktı işte şimdi sıctık  canıma deysin dedim. ama demir golem yardımcım var okadar'da güvenmiyordum çünkü 1 demir golem vardı. Witherbos demir golemden kat ve kat güçlüydü.o yüzden saklanarak gitmeyi düşündük.Ama demir golem çok büyüktü saklanacak yer yoktu birden aklıma görünmezlik iksirimiz olduğu geldi. hemen kullandık.daha yolun yarısında iksir bitti.wither golem bize saldırıyorduki yardım için çağırdığım IwancandleanI ekibi geldi. Bize çok yardım'ları dokundu.Onların sayesinde bir iki dakikada wither golemi yok ettik. Ve yolumuza devam ettik. sonunda konturol paneline ulaştık adayı yukarı yönlendirdik. nihayet hiç sorun çıkmadan ada yukarı ulaştı ama şimdi karşımıza çıkan bütün engellerden daha zorlu bi engel vardı.

FIRANSIZ DONANMASININ  BİZİ YOK ETMEK İÇİN GÜÇLENDİRMEKTE OLDUĞU  WOLFTEAM (KURT TİMİ) ORDUSU..

ÖLÜM OYUNLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin