Epilog

197 9 2
                                    

Eram urmărit de 10 mașini de poliție, 5 SUV-uri , 2 elicoptere si 3 mașini FBI.Am un Audi R8 V10 FSI 5.5l,dupa o cursa ilegală pe străzile din L.A sunt urmărit de poliție, aveam la bord 220km/h mergeam pe autostrada vrând sa scap de mașinile de poliție când dintr-o data vad blocaj de poliție si frânez brusc.Eram panicat nu stiam ce sa fac..Brian Smith marele "rege al curselor" era prins de poliție,ma dau jos din masina cu mâinile sus iar un ofițer imi spune sa ma asez pe burta cu mâinile la ceafa.Ma conformez si ma pun pe burta cu mâinile la ceafa dupa care simt un genunchi între omoplatii mei si imediat aud sunetul catuselor închizându-se pe mâinile mele.Ofiterul ma conduce la cruiser imi deschide ușa si intru in masina.Ma uit pe geam la masina mea înconjurată de polițiști care cauta poate ceva suspect.Dupa un drum lung ajung la secția de poliție din Santa Clarita,ies din masina cu cătușele la mâini intru in sectie si ma duc in fata judecătorului dupa care aud cuvintele lui:"Brian Smith esti condamnat la 4 ani de puscarie pentru încălcarea regulilor si pentru posibile droguri care le ai avut in masina ".

Salut ma scuzati ca nu e prea stralucit epilogul dar e prima mea carte

No LimitsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum