Prima zi!

6 0 0
                                    

Era 7.50 si tot ce mai aveam de facut era sa imi strecor un mar in ghiozdan si sa incer sa ajung la scoala inainte sa se sunte,cine isi doreste sa intarzie in prima zi de liceu?Dupa ce am salutat-o pe mama ,i-am dat un pupic pe frunte surorii mele si am plecat in graba!

Cand am intrat in liceu ,lumea se uita cu ochi razbunatori ,toata lumea se parea ca ma uraste si nimeni nu ma vedea bine venit acolo,dar de ce?

In biroul directorului erau cam 5 sau 10 diplome insirate pe un perete ,sincer cred ca erau false!In fata mea s-a aratat un om scund ,chel si care sigur a trecut de 60 de ani!

-Buna ziua!Tu trebuie sa fii Greg ,ma bucur ca ai ajuns!Dupa ce imi semnezi doua folmurale o sa te rog sa mergi pe coridor,a doua usa pe stanga ,domnisoara de serviciu iti va da orarul tau!

Nu am spus nimic,am semnat si am plecat!Coridorul parea nesfarsit si sincer nu cred ca am simtit vreodata sa treaca timpul mai incet!Cand am gasit usa ,am batut incet si pe urma am intrat!

-Buna!imi transmite o fata cu un zambet fermecator ,raman fara cuvinte ,nu pot sa imi stapanesc emotiile ,ochii aceia caprui-verzui m-au fermecat din prima ,incerc sa ma adun ,dar nu pot...

-Cu ce te pot ajuta?ma intreaba cu o nedumerire pe fata.

-Aaam ,am venit sa imi iau orarul ,sunt nou in scoala!Dupa ce termin aceasta fraza imi dau seama cat de stupid suna ,probabil si-a dat seama ca sunt nou ,sunt si un pampalau acum!

-Poftim!si imi intinde o foaie cu un tabel ,dar nu pot sa observ in primul rand zambetul care mi-l adreseaza.

Dupa ce ies din camera imi ia cam 5 minute sa imi revin ,ce s-a intamplat acolo?
Ana.

Sunt incurcata in acte si prostii din cap pana in picioare si a mai venit si 'ala' la mine!Niciodata nu mi-au placut elevii noi ,se cred smecheri ,dar sunt doar niste taranei care stiu sa se prefaca foarte bine!Abea astept sa ies de aici!

In prima pauza pe care o primesc ,merg in curtea liceului sa ma ingalnesc cu gasca ,acolo ma iau in brate toti baietii si toate fetele ,ne pupam cum facem de obicei si dupa aceea incepem sa ne uitam la toti ratatii din liceu!O pauza obisnuita pentru mine si prietenii mei!Dupa ce stam si radem de o fata cu fusta mult prea scurta pentru cat poate sa duca silueta ei ,in vizorul nostru apare elevul cel noi ,dupa ce face cativa pasi imi intalneste pribirea ,imi arunca un zambet dar eu ma prefac ca nu am vazut si ma intorc la ceilalti care rad in continuu de papucii lui care sigur sunt facatura ,nu pare sa aiba el bani de asa ceva!

Dupa ce se suna ma intorc la munca si astept ca ziua sa se termine, sa ies din camera aceea infernala!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 15, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ziua "Norocoasa"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum