Selam gençler. Ben İrem hikayeye yeni başlıyorum. Lafı uzatmıyacağım pek sık not paylaşmam gerekli olduğunda görüşürüz
♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔
TANITIM
Sabah lanet bir alarm sesiyle uyanmak kadar iğrenç bişey. yaşamadım hayatım boyunca. Bu gün hafta sonu olmasına rağmen erken kalkıyorum çünkü çok sevgili(!) babacığımın yanına gideceğim. Bir süre hayatımın aşkı olan tavanla bakıştıktan sonra kalktım. Banyoma girdim ve işlerimi hallettim. Bu arada ben kendimi tanıtayım. Adım Ada. Ada SAYMEN. Çok meşhur SAYMEN KOLEJİ' nin tek varisi. Annem ile babam ben daha çok küçükken ayrılmışlar. Şimdi annemde babamda başka biriyle evli. Ben ne kadar babamla ya da annemle görüşmek istemesemde buna mecburum. Bir hafta annemde bir hafta babamda kalıyorum. Aslında normalde hiç arkadaşı olmayıp odasından sadece okula gitmek ve yemek yemek için çıkan bir tipim. Kimseylede konuşmam. Neyse odama tekrar girdim. Odam tamamen siyah ve bordo renginden oluşuyor. Siyah yatak, siyah çalışma masam her bokum siyah sadece duvarlarım bordo. Dolabımı açıp içinden bordo salaş örgü kazağımı gri kot şortumu ve siyah ince çorabımı aldım. Üstümü giyinip ayakkabılarımı giydim. Saçlarım kızıl olduğu için salık bırtım zaten dalgalı. Siyah güneş gözlüklerimi takıp haç işareti olan kolyemi taktım. Hristiyan değilim sadece hoşuma gidiyor. Ve büyük an odamdan çıkıp aşağı indim. Annemin evlendiği adamdan yani Yavuzun bir kızı vardı. Annem Yavuz ve Seda masada oturmuş kahvaltı yapıyorlardı.
-Kızım gel sende kahvaltı yap.
Diyen anneme tera ters bakıp arkamı dönmüşken
- Ayy havanı yesinler yemek yese kilo alırya tabii beni gibi bünyesi yok yediği gibi kilo yapıyor.
Bunu diyen Sedaydı. Arkamı dönüp yanına doğru yürüdüm. Sedanın yanına gidince durdum eğilip kulağına
- bana bulaşma. Dedim sakince.
- bulaşırsam ne olur?
- işte bu olur!Deyip gözüne yumruğu çaktım. Ben neredeyse tüm dövüş sanatlarını biliyordum ve güzel kavga ederim. Seda cırlayınca kulağımı kapayıp
- bana bulaşmamanı söylemiştim! Deyip evden hızlıca çıktım. Bugüne kadar sürekli sokak dövüşlerine katıldım. Sigara içiyorum.13 yaşımda başladım sigara içmeye. Benim hiç arkadaşım yok. Çünkü abim öldü. Abim benim tek ailemdi. Tek dayanağınız olan insanı kaybedince ve bu gözünüzün önünde intihar etmiş kişi abinizse sizde böyle olursunuz.
♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚
Evet gençler ilk bölüm bu umarım beğenirsiniz. ♥♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD GIRL
Teen FictionSelam gençler. Ben İrem hikayeye yeni başlıyorum. Lafı uzatmıyacağım pek sık not paylaşmam gerekli olduğunda görüşürüz ♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔ TANITIM Sabah lanet bir alarm sesiyle uyanmak kadar iğrenç bişey. yaşamadım hayatım boyunca. Bu gün hafta sonu o...