"Asel aşağı gelirmisin?","Aha yine başlıyoruz, bakalım bu sefer ne yaptım" diye düşünerek merdivenlerden aşağı indim.Amcam yine her zamanki gibi tekli koktuğuna kurulmuş beni süzüyordu."Asel yengenle bir karar aldık".Amcamın bu sözünü duyunca anladımki konu yine okulum.Düşüncelerimi bir kenara bırakıp amcamı dinledim...Yarım saat süren konuşmanın sonunda amcam beni bir koleje üstelik tanıdık birinin kolejine yazdırdığını söyledi.Buna sevinsemmi üzülsemmi karar veremedim ama biraz düşündükten sonra tabikide umursamadım.Sonuçta illaki yine atılacaktım.Odamdan içeri girip hemen telefonumu elime aldım ve kızlarla kurmuş olduğumuz guruba yazdım 'KÖPEKLER GİREMEZ:"Ben;kızlaar!!yetişin önemli gelişme."
Evet gurubumuzun adı KÖPEKLER GİREMEZ'di.Ne hoş dimi?😅Neyse mesajı attıktan 2 dakika sonra Büşra yazdı;"kızlaar toplanın asel yine okul değiştiriyor."Büşranın yazdığı mesaja göz devirmekle yetindim.Onlar gerçekten beni iyi tanıyorlardı.Düşüncelerimi bir kenara bıraktım ve yeni gelen mesaja baktım.Yasemin;"kes sesini büşra kız ne olduğunu anlatsın".Buda Yasemin hiçbirşeyi umursamaz.O benim 9 yaşımdan beri arkadaşım ve birbirimize çok bağlıyız.Büşra;"Off! tm yha anlat asel😒"Yasemin cevap yetiştirmeden direk araya girdim."kızlar kesin kavgayı size anlatıcaklarım var neyse olaya giriyorum,amcamdan yeni talimat var koleje yazdırılıyorum"...Bir süre sonra cevap geldi.Büşra;"neee!!!!şaka yapıo olmalısın,hangi kolej,sen bizi almadan nereye gidiyosun,ASEEL! lütfen bizi terk etme😭"Yasemin;"büşra off yine başladın haa hayırlı olsun asel,biliyorum 2 güne kalmaz atılırsın"bu yorumu okuyunca kendime engel olamadım ve güldüm.Tabi bunu kızlara random(jsjjsjs gibi)atarak belirttim.Ve sonra aklıma gelen şeyle içimdeki saçma soruyu kızlara aktardım"kızlar Elvin nerde bu arada?"mesajı attıktan sonra telefonu yatağımın üzerine fırlattım.Bir anda sinirlendim.Çünkü aklıma önceki okullarımda yaşadığım şeyleri şimdi bu kolejdede yaşıycağım geldi.Yanlış anlamayın ben egoist değilim sadece olucakları size baştan söylüyorum:okuldan içeri girer girmez bütün erkeklerin pis bakışları ve tabi etraftaki çiyanların kıskanç kıskanç bakışları ve sonuç asel kavga eder ve uzaklaştırma alır.Ne çok ve kullandım dimi😂neyse.Biraz sonra telefonumun bildirim sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.Mesaj gruptandı:Büşra;en son Elvinle konuştuğumda interneti bitmişti.Ben;tamam ben Elvinede sonra anlatırım"yazdım ve hayatımda kızlardan sonra tek vazgeçilmezim olan yastığıma başımı gömdüm.
...Sabah lanet olsunki alarmın sesiyle uyandım.İnanırmısınız bilmem ama ilk defa senenin başında okula gitmeden önce güzel bir rüya gördüm.Ama anlatmıycam merak edin biraz😋.Yatağımdan kalktığım gibi odamdaki küçük banyoya günlük rutinlerimi yerine getirmek için girdim.Benim hazırlanmam genelde kısa sürerdi.Çünkü fazla makyaj yapmaz doğal takılırdım-bilirsinizki kızlar makyaj yaptığı için saatleri kaybolurdu-.Sonuçta neden kendi güzelliğimi kapatıp barbi bebeğe benziyimki.Banyoda işim bitince dolabıma yöneldim.Bileklerimde biten siyah bir dar paça ve üzerimede kırmızı,askılı bir göbek üstü kazak giydim.Kazak dediğime bakmayın,kışın ortasında değiliz ki zaten aklı başında hiç bir insan kışın göbek üstü giymez.Hazırlandıktan sonra sırt çantama bir kaç test koyup evden ayrılmak için aşağı indim.Ben genelde kahvaltı yapmazdım.Belki acıkırsam poğçayla filan geçiştirirdim.Bu arada size kötü bir haberim var.Beni her sabah okula kuzenim Güray bırakıcakmış bizzat sevgili amcamın talimatı.Allahtan dönüşte kendi başıma dönmeme izin verdi.Kuzenim Güray 22 yaşında ve oldukça yakışıklı biriydi.Yağni onunla gezmek benim için bir eğlence haline dönmüştü.Ne zaman yanına bir kız gelse direk Güray'a sokulurdum.Tabi bu kızın hevesini yerlebir etmeme yeterdi.Gerçi bunun sonu bazen iyi bitmezdi.Güray'ın sert bakışlarının esiri olurdum ama çok geçmeden yumuşayı verirdi.Çünkü o beni çok seviyordu ve bende bunu kullanıyordum.Bu düşünceleri bir kenara bırakıp Güray'la yola çıktık.Yarım saatlik yolun sonunda beni arabasıyla koleje bıraktı.Okulda başıma gelenleri kendisi de bildiği için arabadan inince bana sarılıp öptü ki herkes bizi sevgili sansın.Evet biliyorum çok zeki bir kuzenim var eğer öyle olmasaydı benim kuzenim olmazdı.Bu arada ben size hiç egoist olmadığımı söylemişmiydim?🤔neyse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA DÂİR
ChickLitYatağını gül yapraklarıyla, Hayallerini papatyalarla süsledim. Üzerini sevgimle örtüp, Kâbuslarınıda ben aldım ki En tatlı rüyalar senin olsun diye.. 'SEVGİLİM"