fourty five

65.2K 4K 8.6K
                                    

akşam 10.01

jeongguk bacaklarını taehyung'un beline sıkıca bağlamış, yüzünü geniş omuzlarda saklarken, sağ eliyle kalçasının kenarını tutmuş sızıyla çekiyor diğer yandan taehyung'un ritmine ayak uydurarak yavaşça aletini içine alıyordu.

koltuktalardı. taehyung jeongguk'un altındaki pileli eteği eliyle kavrayıp havaya kaldırmış daha sonra sıkı büyük kalçaya sert bir tokat atıp içine sertçe gömülmüştü.

"iyi gidiyor mu bebeğim? iyi misin?" taehyung boynuna yüzünü saklamış sevgili ev arkadaşını gözünün önüne getirmiş dolu dolu olan gözlerine bakmıştı. jeongguk bir yandan ağlıyor diğer yandan taehyung'un üstünde tavşan gibi zıplıyordu. taehyung ortaya derin bir inleme bırakıp miniğin beline tutmuş sertçe içini girip çıkmıştı.

"teyung, serefina bize bakıyor" jeongguk dudaklarına büzerek yerdeki pür dikkat taehyung'la jeongguk'un sevişmesini izleyen kediyi eliyle göstermişti.

"izlesin bebeğim. o bir kedi olduğu için hiçbir şey anlamaz" jeongguk içinden çıkan aleti minik eliyle kavrayıp tekrar içine aldığında taehyung'un kulağına eğilmişti.

"bir şeyler anlıyormuş gibi geliyor bana, odama gidebilir miyiz?" geri çekilip taehyung'un yüzüne bakıp dolu dolu gözleriyle tatlı tatlı gülmüştü. anında kalçalarından kavranan jeongguk kendini havada bulmuş kedisini el sallayıp odasına doğru gitmişlerdi.

odaya girilip kapı kitlendikten sonra taehyung jeongguk'u yere bırakmış daha sonra pantolonunu çıkardığı yere doğru ilerleyip kemerini sökmüştü. jeongguk kemer sesini duyunca heyecanla taehyung'a dönmüştü.

"sırtını duvara yasla bebeğim" jeongguk hemen kendini yanında ki turkuaz duvara yaslamıştı.

"kollarını yukarı uzat bakalım" hızlıca iki kolunu yukarıya doğru uzatmıştı. taehyung iki bileği kavradığı gibi kemerle sıkıca bağlamış daha sonra yukarıya çekiştirerek etkisiz hale getirmişti. kemerin ucunu bırakmayıp damarlı elleriyle aletini kavramış ve jeongguk'un minik ağzına sürtmüştü.

"okulda çok sevdiğin lolipoplar varya," jeongguk hızlıca kafasını onaylar şekilde sallamıştı.

"işte o lolipoplar gibi güzelce emeceksin tamam mı?" jeongguk önündeki sızdıran alete bakmış daha sonra ucunu lolipop misali minik minik emmeye başlamıştı. taehyung o emdikçe kendini daha çok ittiriyordu.

"teyung, bu lolipoptan daha yumuşak" jeongguk konuşmasını bitirdiği gibi taehyung kendini ağzına itmişti. biraz daha konuşursa delirecekti.

dear friendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin