marcin x gosia odc 1

248 1 3
                                    

Gosia POV.

wstałam bardzo wcześnie rano, już o ósmej. była sobota, więc nie musiałam iść do szkoły co mnie bardzo cieszyło.
skierowałam się od razu do kuchni, bo burczało mi w brzuchu, więc postanowiłam sobie coś ugotować. 
nie mam umiejętności kucharskich więc zdecydowałam się na płatki muszelki nestle, moje ulubione.
gdy tylko zrobiłam płatki, poszłam zasiąść przed telewizorem i włączyłam TVN.

"ale nudy w tej telewizji" pomyślałam. "wole youtube".

więc sięgnęłam po telefon, ale zanim weszłam w youtube kliknełam na ikonke niebieskiego ptaka. 
tak, mam konto na twitterze jako jedna z nielicznych w polsce, ale mam spore grono... yyy... fanów? mam tam 492k follow. są nawet moje fanklubowskie konta typu @halogochafanclub @kochamygoche @gochadailyupdates. uważam że to bardzo urocze.

napisałam pierwszego dzisiaj twita. dodałam tam zdjęcie miski z płatkami czekoladowymi nestle muszelkami i dałam hasztag brekfast.
już wyszłam z aplikacji i chciałam wejść w touyube ale coś przykuło moją uwagę.

marcin dubiel polajkował mi twita!
że co!?

ten marcin pierdolony dubiel?!

byłam w szoku i bardzo się trzęsłam bo on jest mega popularny, a ja ?! jestem zwykłą twitterowczyniom. on mieszka w domu za dwa kafle z przyjaciulmi a ja z matką w jakiejs nyskiej dziurze! 

trzęsłam się tak bardzo, że miska wypadła mi z rąk i się roztrzaskała. o nie! mama mnie zabije.

ale w tym momencie to nie było ważne, bo marcin dubiel polajkował mój post>.
muszę koniecznie napisać o tym twita.


Marcin POV.

-eluwina marcin - rzekł kacper błoński wchodzac do pokoju.

-siemanowina - odpowiedziałem uśmiechnięty bo moja idolka dodała noweog twita.

kacper usiadł na kanapie a ja patrzyłęm w moj telefon samsung galaxy ace 2 bo wszystkie pieniądze wydałem na fanowskie gadżety gochy.

ach, jaka ona jest wspaniała.

z przemyśleń o jej pięknie wyrwało mnie powiadomienie. 

omg, napisała kolejnego twita musze to zobaczyć.

omg, napisała kolejnego twita musze to zobaczyć

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

zamarłem i nie wierzyłem w to co ujrzałem.

rozdziawiłem buzię w zdziwieniu, że prawie mucha by mi wpadła a oczy wytrzeszczyłem. skąd gosia o mnie wie i czemu tak nagle o mnie wspomniała?

m-może ogląda moje filmy? albo obserwuje mnie na in-instagramie... czy ja się czerwienię? chyba tak.
ojoj, kacper to zauważył więc musiałem wrucic do kamiennej twarzy.

-co sie gapisz szproco - odburknąłem a ten nie odpowiedział tylko wyszedł z pokoju.

nie dziwie mu sie.

ale zaraz zaraz... czemu gosia o mnie napisała? musiałem sprawdzić jedną rzecz.

o nie! przez przypadek polubiłem jej twita z głoównejgo konta marcin dubiel a nie z fanowskiego gosiaczekmisiaczeklove. jestem skończony, jak mogłem tego nie zauważyć.
alw to może być okazja.

nie myślałem długo tylko kliknołęm jej profil a potrm wszedłem w wiadomości i napisałem do niej:

hej.

CDN.......................

MIŁOSNA MASAKRA.............. | marcin dubiel kwadratowa masakra luki4natorsWhere stories live. Discover now