Joke

598 65 101
                                    

Minghao eve geldiğinde kendini sinirli bir şekilde bekleyen arkadaşını görünce şaşırmıştı.

"Sen nerdesin Minghao ? Ne kadar çok seni telefonla aradım duymadın mı?"

"Şey biraz işim vardı."

Salona geçerek kanepeye oturdular.

"Ne işi"

"Jun sana bir şey söylemem gerek"

"N'oldu?"

Minghao korkmuş ve üzgün bir şekilde

"B-ben kanserim." Dedi

Jun çok şaşırdı çünkü beklemiyordu. Tanrım kim böyle bir şey beklerdi ki?!

"S*ktir !şaka yapıyorsun değil mi? Ha?"

"Şaka  yapılacak bir durum değil. Ben kanserim."

Minghao ceketinin cebinden çıkardığı kağıdı Jun'un eline verdi. Kağıtta  'Minghao'nun kanser olduğu ile ilgili bilgi'
vardı.

"Sen cidden kanser-"

Jun lafını bitiremeden kanepenin üzerinde bir seksen iki bayılmıştı. Minghao  panikle uyandırmaya çalıştı söyldiği şeyin böyle bir etki yaratacağını düşünmemişti.

*17 dk sonra*

Jun yavaş yavaş uyanmaya başlıyordu. Minghao tam karşısında oturmuştu ve mal mal kendisine bakıyordu. Minghao'nun suratına bakınca onun kanser  olduğu hatırladı.  Ve ağlamaya başladı.

"B-ben yani sen şimdi kanser  nasıl olur ?"

Minghao, Jun'un salya sümük ağlamaya başladığını görünce tam dibine geldi ve sarıldı.Kulağına eğildi.

"Şaka yaptım ağlama lütfen"

"Ne? Ben ağlamiyim diye şaka yaptığını söylüyorsun"

"Uff hayır ya gerçekten şaka yaptım."

"CİDDEN Mİ?"

Bir anda ayağı kalktı Jun ile aynı anda Hao da ayağı kalktı.

"Demek şaka yaptın? Ben şimdi gerçekten seni kanser etmezsem Junhui değilim!"

Minghao korkuyla yatak odasına kaçtı ve kapının arkasına yaslandı. Jun arkasından koşarak kapının önüne geldi.

"Aç kapıyı sağ çıkmana izin vermem !"

"Sadece eğlenmek istedim gerçekten."

Minghao korkuyordu ya gerçekten bir şey yaparsa korkusu ile kapıya daha fazla baskı uyguladı.

"Jun özür dilerim n'olur beni öldürme lütfen çok üzgünüm bu iğrenç şakayı yaptığım için"

"Kurtuluş yok sana Xu Minghao!!"

Kapıyı resmen kırar gibi bir anda açtı Jun, işte şimdi bitmişti Minghao.

Jun, Minghao'nun  kolundan tutu ve yatağa fırlatı. Evet gerçekten onu fırlatmıştı.

"Ahhh acıdı manyak!"

Jun yüzündeki koca sırıtışla ona yaklaşıyordu. Yaklaştı yaklaştı ve tam karşısında durdu.

"Tüm acıların geçer birazdan bebeğim"

"Ne ? Yoksa sen ? Git burdan sapık! "

"Tam da onu düşünüyorum!"

Jun ,Minghao'ya doğru eğildi ve nerdeyse dudakları bir birine  değecekken Minghao başını sol tarafı çevirdi ve gözlerini sıkı sıkı kapadı. Jun onun kulağına eğildi .

"Gerçekten aptalsın seni becerecek değilim korkma."

Bu kelimeleri söylerken dudağı Minghao'nun  kulağına değiyordu ve nefesi yüzünde geziyordu.

"Ama bir şey " dedi Jun  "Seni bir kere öpebilirim sence?"

Minghao ani soru ile gözlerini açtı.

"Şe-şey ben yani evet!"

"Woh ciddi misin?"

Minghao sadece başını salladı. Utanmıştı tabii utanacaktı 'her gün' yaptığı bir şey değildi!.
Jun onu yatağa düz bir şekilde yatırdı. Derin bir nefes aldı. Heyecanlıydı. Aslında ikiside fazlasıyla heyecanlıydı.

"Bu birine verdiğim ilk öpücük olacak Jun-ah"

"İlk olmak gurur verici ama benim de ilkim"dedi Jun gülümseyerek.

Dudağını, Minghao'nun dudağına  değdirdi ve çok yumuşak bir şekilde öptü. Jun hızla ayağı kalktı ve  gidecekti ki Minghao onu kolundan tuttu.

"Gitmesen... olmaz mı?"

Jun  sırıttı. Tekrar öpmeye başladı. Çünkü o dünden razıydı. Daha sonra  Minghao'nun yanına uzandı ve gülümsedi.

"Biliyormusun Jun  bazen  aklıma hep biriyle öpüşürsem nefessiz kalıp ölürmüyüm diye düşünürdüm."

Jun kahka atmaya başladı.

"Çok komiksin gerçekten"

Minghao şaka niyetine bir tane omuzuna geçirdi.

" Ne nefessiz kalıp ölmek..ürkütücü"

Jun , Minghao'nun  burnuna minik bir öpücük bıraktı.

"Evet ürkütücü. Ama sanmıyorum bu sebepten bir insanın öleceğini yani bak ölmedik ve gayet iyidi."

Gülümsedi Minghao hep Jun ile sevgili olabilme hayali kurmuştu ta ki bugüne kadar üniversite de ilk tanıştıklarında bir birlerini hiç sevmiyolardı. Sonra aynı yurt odasında kaldıklarını öğrenince arkadaş olmanın daha iyi olacağını düşünmüşlerdi.  Ve bir zaman sonra bir  birlerinden etkilenmeye başlamışlardı fakat ikisi de dışa hiç vurmamıştı. Ama şimdi ise sevgili olmuşlardı bile.

Yarın güzel bir gün başlayacaktı ikisi içinde. Çünkü artık hep beraber olacaklardı aslında öyledi ama şimdi arada 'Yüce Aşkları' vardı.

Ve Son.

Eee? Bitti bu neyseğ idare eder sevdim gibi şimdilik ♡

*Bol JunHao'lu günler*

joke/junhao𓈒 𓇼ㅤׂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin