Rozdział - 3 Bramki, przewrotki i 16 kolejka.

8 1 0
                                    

Obudziłem się o 6 rano, zjadłem śniadanie i ruszyłem na boisko treningowe.  Mieliśmy zagrać dzisiaj mecz przeciwko drużynie Rio Ave. Kiedy doszedłem na miejsce razem z resztą zespołu ogłosił że jeśli ktoś w tym sezonie strzeli gola z przewrotki dostanie od niego nagrodę, chciał nas tym zmotywować. Trening przebiegł normalnie. kiedy skończyliśmy mieliśmy jechać na mecz. Zaczynał się on o godzinie 11.00.


Na stadionie było dużo widzów a także dziennikarzy sportowych. Usłyszałem pierwszy gwizdek i podałem piłkę  do kolegi z drużyny. Byłem bardzo zadowolony że mogę grać od pierwszej minuty. Po chwili znowu dostałem piłkę i tym razem postanowiłem okiwać zawodnika który stał przede mną. Udało mi się to i dopiero teraz odegrałem piłkę. Przez większość meczu dominowaliśmy, ale nie udawało się zdobyć gola. Aż w 43 minucie spotkania dostałem piłkę w polu karnym, miałem idealną pozycję do strzelania. Wziąłem zamach i kopnąłem futbolówkę w górę bramki i  ... GOL. Prowadziliśmy 0:1. był to bardzo korzystny wynik dla naszego klubu gdyż to były kolejne punkty. Następnie w drugiej połowie podwyższyliśmy wynik na 0:2, strzelił nasz obrońca po rzucie rożnym. W 87' pomocnik z naszej drużyny próbował strzelić z przewrotki, ale piłka poszybowała wysoko nad bramką. Mecz zakończył się wynikiem 0:2. Na razie wygrałem 2 mecze w nowym klubie jestem bardzo zadowolony. Zajmujemy 4 miejsce, a przed nami jeszcze 18 kolejek.


Po spotkaniu trener był bardzo zadowolony z tego pojedynku, tak jak ja. Kolejny mecz graliśmy dopiero za 2 tygodnie więc będzie dużo czasu na trening. W miedzy czasie mistrzowie drużyn piłkarskich dzieci zaprosili nas na towarzyski mecz. Będzie to ciekawe spotkanie.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 22, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

przygoda wielkiej gwiazdy na boiskuWhere stories live. Discover now