1.

15 1 3
                                    

Gyönyörű nyári nap. Úgye milyen gyönyörű. Jah már ha nem az ébresztőd visító hangjára ébred az ember. 06:30 még van időm. Gyorsan lemegyek reggelizni jah említetem már hogy meghaltak a szüleim és ezért egyedűl élek,na mindegy szóval meg reggeliztem elmegyek fogat mosni és amikor a tükörbe nézek hát azt hittem hogy elájulok egy mosott szar nézett vissza rám. Mikor sikerült a mosott szarból vagyis magamból embert csinálni, megcsináltam a sminkem ami nem volt más mint fekete szemtus vonal és fekete szempillaspirál. Csak hogy változatos legyek. Kivettem a szekrényemből egy fekete térdénél kiszakitott farmert és egy piros-fekete kockás inget az alá egy fekete trikot az inget kigombólva hagytam. A hajam oldalra fésültem feltetem a nyakörvem. Megnéztem mennyi az idő és még volt 10 percem 7:00-ig hisz egy köpésre lakok a sulitól. Addig rajzoltam. Jah ezt se említetem hogy szeretek és szépen is rajzolok. Ujból ránéztem a fali digit órára és szomorúan tapasztaltam hogy már 7:00 van.lementem a földszintre és felvettem a fekete konvers cipőm.

Time sklip

Végre vége az utolso előtti órámnak. Most kémia jön. A kedvenc tantárgyam mert ott kiélhetem a tudós énem.

Kémián brian mellet ülök mert egy iskolába meg osztályba járunk. Brian egész órán aludt. Én meg majd nem felrobbantottam a labort. Ezért a tanár kiküldött. Félpercre rá hallom hogy a vén szípirtyó mert hát utálom azt a tanárt. Szóval hallom hogy üvölt szegény Brian-el mert alszik az óráján. És hát szegény ugyan arra a sorsra jutott mint én ki az osztályból.
B: hallod ha már úgy is ki lettünk küldve menjünk fel az osztályba a cuccainkért ls huzzunk haza.- vázolta drága szerelmem a brilliáns ötletet
Én: rendben.- azzal el is indultunk fel a lépcsőn a termünkhöz.

Time sklip(mert lusta vagyok sry)

Haza értem és valamiért nagyon álmos lettem ezért felsiettem a hálószobámba és ahogy az ágyra értem el is aludtam. Mikor felkeltem nem otthon voltam hanem egy pincében. Próbáltam felálni de a láncok amik lekötötek nem engedtek. Én hülye csak most jövök rá hogy le vagyok láncolva mint egy vadállat.
Mikor felpillantok egy férfi aki egy fotelba ül és engem figyel

Egy koponya van a kezébe,manó fülei vannak és hosszú fekte haja az ingje nincs be gombolva igy pont rálátást kapok a kidolgozott fesőtestére

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egy koponya van a kezébe,manó fülei vannak és hosszú fekte haja az ingje nincs be gombolva igy pont rálátást kapok a kidolgozott fesőtestére. Néhány helyen más színű a bőr mintha oda lettek volna varva ilyes féle varrások helyezkedtek el a testén. Mit ne mondjak igen sexy látványt nyújtott. De nem gondolhatok ilyenre mert van barátom.....
???-végre hogy felkeltél! Már úgy unatkoztam.- mondja gyerekes hangon
Én- mit akarsz te tölem és egyáltalán mit keresek én itt, és ha már itt tartunk hol is vagyok?- kérdeztem kicsit szemrehányoan és félve is
???- jaj cica fül hát azért vagy itt hogy megkínozzalak. És hogy hol vagy? Hát a rémálmok birodalmába és én vagyok itt a főnök. És mielőtt feltennéd a kérdést most jelen per-pillanat alszol és velem álmodsz.- mondta ördögi mosolyal az arcán. Tényleg ezt akartam kérdezni.....vajon honnan tudja? És ha már álmodok akkor bármit meg tehetek nem?
???- jaj kis naiv hát nem tudtad hogy az én birodalmamba nem az van amit te akarsz hanem amit én és mivel gondolat olvaso vagyok ezért könnyü a gondolataidba látni. És nem tehetsz meg bármi csak azt amit én mondok.-ezzel a végszóval fel is ébredtem. Már javában reggel volt olyan 10 óra körül lehet. Na mindegy akkor nem megyek suliba. Ránéztem az éjjeli szekrényemen pihenő telefonomra majd meg fogtam és lattam hogy Brian 15 nemfogadott hívást hagyott nekem, és 10 üzit. Mind meg néztem de csak annyi volt hogy hol vagyok és miért nem veszem fel meg hogy most haragszom rá...stb. Gyors vissza írtam hogy jól vagyok és ne aggodjon nem is harakszomrá csak simán elaludttam.

Time sklip ( me' lusta dög vagyok)

Este hat van nem merek elaludni mert félek hogy megint ez az álom lesz benne. Igaz ilyen se volt még hogy féltem egy álomtol. De olyan álmos vagyok....pedig nem rég még tökre pörögtem. Probálom magam ébren tartani de sehogy se megy így át adom magam az álmosságnak.

Amint felébredtem egy kihalt utcán találtam magam. Félhomály teng mindenhol, picit para de elviselhető. Elindulok. Hangokat hallok mögülem megfordulok és látom hogy valami orbitálisan fura mutáns volt mögöttem. Lehet rossz ötlet volt meg fordulni de hát na a kiváncsiság nagy úr. És mennyien mondták hogy a kiváncsiságom fog a sírba vinni. Elkezdtem amilyen gyorsan csak tudtam futni, de hát semmi értelme nem volt mert így is utol fog érni. Meg láttam egy másik utcát gyorsan befordultam, és futottam tovább.

Már nem hallom a lépteit mögöttem. Fhú végre pihenhetek. Vagy csak szeretnék mert hallok egy kacajt! KI VAN OTT?!!-kiáltom kétségbe esetten.
???- jaj cica fül nem meg mondtam hogy kínozni foglak?- mondta huncut mosolyal az arcán. Ajaj kezdek félni nagyon ettől a fickotol.
Én-miért nem hagysz békén? Mit akarsz tölem?- kérdeztem de.....semmi válasz. Eltünt. Elindulok ki ebböl az utcából. Elértem egy elágazáshoz. Most merre?

szeva meghoztam a tudod hmmmm....
Na de. Remélem tetszik nektek tudom össze csapott de nagyon nehéz íhlet nélkül írni de mint olvasátok valami csak sikerült. Az a probléma hogy nagyon sok dolgom és problémám van a magán életemben amit még rendbe kell hozzak. Na de nem ígérek semmit hogy mikor jönn a kövi rész és előre is bocs a helyes írási hibákért.

Bye bye guys

Rémálom az elme utcájábanWhere stories live. Discover now