2.Bölüm

195 8 3
                                    

     Ayça Karaman endişeli ve meraklı bir şekilde defteri açar. İçinde babasının itirafları vardır. Ayça defterin içindeki itirafları okuduktan sonra avukat olan sevgilisi Ahmet Akerman'ın bürosuna götürür. Ahmet Akerman defteri alıp Ayça Karamandan olanları öğrenir. Ahmet Akerman evde defteri okuyacağını söyler. Ahmet Akermaneve gittiği gibi merakla defteri açar ve okumaya başlar. Defterin içinde Harun Karaman'ın işlediği cinayet itirafları vardır. Ahmet Akerman'ın aklında ''Bir kişi yapmış olduğu cinayetleri niçin deftere yazar ? '' sorusu vardı. Bu soru Ahmet Akerman'ı çok düşündürüyordu.

    Ahmet Akerman,Ayça Karaman'ı bir gün sonra bürosuna çağırır. Ayça Karaman meraklı bir şekilde büroya gider. Ahmet Akerman defteri okuduğunu söyleyip aklındaki soruyu iletir. Bu konu üzerine Ayça Karaman bir fikir ortaya koyar .

- Cinayet romanı yazmak istemiş olabilir mi ?

Ahmet Karaman bu fikiri duyunca kafasında bin türlü soru döner. ''Bu defterde yazılanlar bir cinayet romanı mı ? Harun Karaman gerçekten işlediği cinayetleri mi yazdı ? Bu defterde yazılanlar Harun Karaman'ın öldürülmesiyle bağıntılı mı ? ''

      Ahmet Akerman bu konu hakkında birçok araştırmalar yapar. Sabahlara kadar çalışır. Sonra aklına bir fikir gelir. Defterde yazılan cinayetlerde ölen kişilerin ailelerini bulup bu konu hakkında bilgi alıcaktı. Yakınlarına gidip o kişinin öldürülüp , öldürülmediğini soracaktı. Sabahın erken saatlerinde kahvaltısını dahi yapmadan defterde yazan ilk cinayet üzerine yola çıktı.

''17.08.1960 tarihinde Fatma Candelen'i arkasından ateş ederek öldürdüm. Silah sesi duyulmaması için de susturucu taktım. Öldürmemin sebebi ise Fatma çoook güzel bir kadındı. Benimle evlenmesi için birçok kez ısrar ettim. Fakat o kabul etmemekte ısrarlıydı. Ben bu işin peşini bırakmıyordum. 2 sene dayandım. Fakat işte o gün cinayet günü tekrar teklif etmiştim. Aynı şekilde kabul etmemişti. Benim de sabrım kalmamıştı. Karar vermiştim Fatmayı öldürecektim. Düşündüm,düşündüm,düşündüm sonunda nasıl öldüreceğimi buldum. SİLAHHH... ''

         Ahmet Akerman, Harun Karamanın o zamanlarda yaşadığı yer olan fıstıklı köyüne giti. Muhtara uğrayıp soyadı Candelen olan birileri var mı ? diye sordu. Muhtar;

-Evet var. İsterseniz sizi onlara götürebilirim, dedi.

Ahmet Akerman bu teklifi kabul etti ve muhtarla birlikte gittiler. Ahmet Akerman ailenin en büyüğü olan teyzeye sordu.

-Fatma Candelen diye ailenizden biri , bir kişi tarafından öldürüldü mü ?

Yaşlı teyzenin verdiği cevap üzerine Ahmet Akerman şok oldu.

ÜNLÜ İŞ ADAMININ SIRLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin