Hoofdstuk 1

426 10 0
                                    

Harry pov.

De wekker ging. Ik wou helemaal niet uit mijn bed komen, ik wil niet weer naar school, maar ja het zal wel moeten. Ik kwam uiteindelijk mijn bed uit. Ik keek in de spiegel maar k zag niks dus deed ik mijn bril op en toen zag ik mezelf. Ik zag een jongen die er niet uit zag dus ik deed snel mijn haar glad en strak. Ik deed mij kleren aan en ik poetste mijn tanden. Ik ging naar beneden en ontbeet, t was stil ik woon alleen. Opeens ging mijn telefoon dat t bijna tijd was om naar school te gaan dus ik rende snel naar school. Ik kwam er aan en ik hoorde gelijk al "heey daar hebben we Harry hoe gaat het homotje" hij liep naar me toe en werd tegen de kluisjes aan gedrukt "waarom gaan jullie homo's niet gelijk naar hel" en ik kreeg bijna een stomp in mijn maag toen Zayn naar achter werd getrokken Door iemand. Niemand hielp me, iedereen keek altijd. En toen ik naar degene keek die Zayn weg had getrokken, zag ik werkelijk de meest knappe jongen ooit.

Louis pov.

Ik werd wakker ik had er geen zin in, de zoveelste nieuwe school. Ik deed een tanktop aan en deed mijn bandie op. Ik poetste mijn tanden en ging naar beneden. Het wad al bijna tijd dus ik pakte mijn skateboard en ging maar naar school. Ik kwam op school en iedereen keek naar mij, dus ik keek terug. Allemaal meisjes keken me aan maar ik wist zelf niet meer zo goed of ik nou gewoon op meisjes viel of op ik op jonges viel. Ik ging maar snel naar de kluisjes, ik deed mijn skateboard in mijn kluisje. Opeens hoorde ik niet echt meer iets, het was stil, je hoorde alleen 1 jongen die iemand anders tegen de kluisjes had opgedrukt. Ik liep er heen en zag dat hij die jongen een stomp in de maag wou geven. Ik rende der heen en tikte die jongen op zijn schouder waardoor hij die andere los liet. Na heel even naar die jongen kijken gaf ik hem een stomp in zijn maag. Hij keek me aan en liep snel weg. Ik keek naar die andere jongen. "Gaat het?" Hij knikte, "ik ben Louis en ik ben nieuw hier, weet je misschien waar lokaal T22 is?" Hij zei eerst niks "ik ben Harry en ja, volgensmij zit je bij mij in de klas" ik hielp hem over eind en we liepen naar het lokaal.

Harry pov.

De dag was al bijna voorbij en voor het eerst was iemand aardig tegen me. Ik snap niet waarom hij dat doet, ik bedoel van, ik ben de school nerd. Ik liep weer naar mijn kluisje en ik hoopte dat ik Zayn niet zou zien, gelukkig hij was er niet. Ik liep snel naar buiten, ik wou graag snel naar huis. Ik was bijna van het schoolplein af toen er iemand voor me kwam, hij stond op een skateboard. "Hey Harry" hoorde ik Louis zeggen. Ik lachte naar hem "hey lou" ik begon weer te lopen. "Samen naaf huis lopen?" Vroeg hij. Ik keek naar hem en knikte, het was de eerste keer dat iemand dat aan mij vroeg. En zo liepen we samen naar huis.

~~~~4 weken later~~~~

De afgelopen weken waren anders. Ik had opeens een vriend, en het probleem was, ik vond hem leuk. Het was het laatste uur en we hadden nu vakantie. We waren al weer naar huis aan het lopen. "H-hey Lou, wil je m-misschien e-een film kijken v-vanmiddag?" Hij keek naar me en knikte "tuurlijk harry" en hij lachte naar me.

~larry stylinson dutch~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu