Louis pov
Ik vond het eigenlijk best leuk met Harry hij was anders dan alle andere die il had leren kennen en toen hij vroeg of ik een film wou kijken zei ik natuurlijk ja. Toen we bij zijn huis waren gingen we naar binnen we hadden al heel wat gepraat. Ik vroeg of hij op zichzelf woonde hij zei ja. Ik vroeg er maar niet veder naar. Ik ging op de bank zitten. Harry vroeg "wat voor film wil je kijken"ik zei dat ik horror wel leuk vond dus toen gingen we die maar kijken. Hij kroop dicht tegen mij aan en ik deed mijn arm om hem heen. Opeens kwam er een eng stukje en hij gooide alle popcorn ik de lucht, ik probeerde niet te lachen maar het was best grappig. Ik kalmeerde hem en toen de film was afgelopen had ik niet echt zin om naar huis te gaan, het was hier veel te gezellig dus ik vroeg of ik hier misschien kon blijven slapen.
Harry pov.
Toen Louis vroeg of hij mocht blijven slapen zei ik gewoon ja maar ik was eigenlijk heel blij. Toe vroeg hij "umm ... gewoon een vraagje .. waar moet ik slapen?" ik zei kijkend naar de grond dat hij wel bij mij kon slapen. Hij vond het goed en ging naar mijn kamer. Ik liep met hem mee, hij trok zijn kleren uit en toen zag ik alzijn tattoes. Ik trekte ook mijn kleren uit en ging in bed liggen, Hij kwam naast mij liggen en ik kwam dicht tegen hem aan liggen en hij deed zijn arm om mij heen en ik viel snel inslaap. Ik werd wakker in de armen van Louis, hij hield me stevig vast ik bleef liggen het was zo'n fijn gevoel. Toen hij ook wakker zei ik : goeiemorgen. Hij lachte en gaf me een kus op mijn voorhoofd en zei ook goeiemorgen.
Louis pov.
Ik werd wakker en zag Harry hij zei goeiemorgen, ik lachte en gaf hem een kus op zijn voorhoofd en zei ook goeiemorgen. Ik merkte dat ik hem heel heel stevig vast haden ik liet hem los en stond op. Ik merkte dat Harry mij aan keek maar ik trekte maar gewoon mij kleren aan. Marcel deed ook zijn kleren aan, Hij wou net zijn haar doen maar ik liep naar hem toe en ging achter hem staan en zei: Hier doe deze maar op, en ik gaf hem mijn bandie. Hij bloosde en deed hem op. Ik keek naar hem via de spiegel ik keek naar hem en lachte en liep weg en ging naar beneden en ging op de bank zitten Ik dacht bij mezelf weetje misschien ben ik een soort van ... verliefd op Marcel ... misschien moet ik hem dat vertellen.
Harry pov
Toen Louis zijn bandie aan mij had gegeven gaf hij mij dat ene speciale gevoel, ik keek in de spiegel en ik wist nu zeker dat ik Louis echt leuk vond. Ik keek naar mezelf en bloosde en bedacht toen dat hij misschien heleemaal niet gay is. En Louis was mijn enige vriend, dus ik doe maar niks. Ik moet normaal blijven en doen alzof er niks is. Ik ging naar beneden en ik zag Louis daar zitten, opeens stond hij op en liep naar mij toe. Hij zei: Marcel ... k moet je iets vertellen. Hij pakte mijn hand en ging op de bank zitten en ik dus ook. "Harry ik heb een klein probleempje ... nou niet echt een probleem maar meer iets wat je moet weten" ik keek hem aan en ik wou hem het liefst zoenen maar dat kon niet.