2021.11.14 16:54 Valami fura dolog kezdett el terjedni a levegőben.
2021.11.14 17:00 A rendőrség az utcákat járva mondják mindenkinek hogy zárkózzanak be2021.11.14 19:00 Nagy csönd 17:54- óta.2021.11.14 19:54 A rendőrök 4 lövést adtak le egy személyre de az továbbra is szaladt a rendőrök után véres szájjal és embertelen orditással.
2021.11.15 14:00 Sikoltások az erdőből.
-2021.11.14 17:00 Innentől indul minden.
-Aurox: Ki nyitja az ajtót a megafonra.
Egy rendőr autó volt az utcán villógóval bekapcsolva
Majd a rendőrség igy szólt: Azonnal zárkózzanak be és torlaszolják el a bejárati ajtókat!
És szögeljék be az ablakokat!-Majd a rendőrautó tovább haladt a következő utcába
Aurox: *Elkezd kifele szaladni deszkáért* Csak 25db-ot tudott bevinni a házba mert többet nem birt el.
De mikor kiment elkezdett köhécselni.
Aurox: Valamivel el kéne torlaszolni azt a kibaszott ajtót...*Talál egy nagy kanapét*
Aurox: Hátsó ajtóhoz is kell... Ajh.
*Elkezd tolni egy nehéz szekrényt ami a hátsó ajtóhoz támaszt*Aurox: És már csak az ablakok..De nem értem mire fel ez a fel hajtás? Mi történhetett?
17:54-19:00 Ablakok be szögelve ablakok el torlaszolva de túl nagy a csend..*
Aurox: Inkább ledőlök aludni.. Senki sincs az utcákon.. Egy árva hang se semmi!
*Majd Aurox alszik legalább 19:54-ig de ekkor lövések törik meg a csendet*
2 rendőr menekül egy ember elől akinek láthatóan leszakadt a karja vérzik a szája és embertelen orditást ad ki közben a rendőrök lövik de ez nem használ.
Aurox: *Felkel a lövésekre* Mi mi ez a hang?
*majd lassan oda megy az ablakához és elhúzza a függönyt*Aurox: Te jó ég.. Az a két rendőr lövi de semmi... Nem fáj neki ezt nem élik túl..
Sajnálom őket de nem tehetek semmit sem.
2021.11.15 14:00 *Aurox ülve figyeli az utcát hátha meglát egy embert*
Majd nagy sikoltás törte meg megint a nagy csendet.
Aurox: Már megint ez a sikoltás..
*Aurox odamegy az ajtó kukucskálójához*
-Majd hirtelen valaki neki ugrik az ajtajának ugyanazt a hangot kiadva ami az erdőből jött-
Aurox: Te jó ég.. le volt szakadva mind a 2 keze és vérzett a szája mint múltkor..
-Majd hirtelen a hátsó ajtónál eldőlt a szekrény és az ajtót szét kezdte szedni egy Őrült-
Aurox: Ezek őrültek! Megmagyarázza miért nem törődnek azzal hogy beléjük lőnek egy tárat..
És valamelyik végtagjuk le szakad.*Aurox felszalad az emeletre majd bezárja magát a mosdóba*
-----> Vajon Aurox túléli? Kiderül a következő részben!
YOU ARE READING
Titokzatos Virus
HorrorHirtelen jött virus fertőzi meg az egész világot. -Egy hely marad védve ahol készitik az ellenanyagot. De erről senki sem tud amiatt mert le rohanják az "Őrültek" a bázist ahol volt az ellenanyag.