ZraMALIK ile Creepypasta Karakterlerinin Gizli Gerçekleri || Slender Man
*Bunu okuduktan sonra oluşacak hiçbir yan etki veya intihar girişimi Şirketimiz Zra Company Ltd. Ş.İ. tarafından üstlenilmemiştir.
Slenderman Gerçeği
Herşeyin en başında Slenderman'in annesinden olayı anlatmaya başlamak gerekiyor. Bundan çoooooooo.....(30 dakika sonra)...ooooooook uzun yıllar önce Slendy'nin annesi doğum kontrolü için hastaneye gider, 6 aylık hamiledir. Slendy'nin annesi çok cahil olduğu için 'Hamileler giremez RADYASYON TEHLİKESİ!' yazan kapıyı sırf merakı yüzünden açıp içeri girmiştir. Ve bu odada gerçekten radyasyon odasında olması gerekenden daha fazla radyasyon vardır. Annesi birden bayılır ve baygın halde o odada kalır, hem de 3 saat. Birden gelen doğum sancılarıyla uyanır. Çocuğu normal doğum yapmak istemez. Sezeryan yapması için doktora ihtiyaç vardır ama kalkacak kadar gücü kendinde bulamaz. zaten kapının önünde bayıldığı için oturduğu yerden kapının kolunu açıp en azında kapıyı da aralayabilirse hastanenin koridoruna doğru 'Doktor yok muuuu?' diye bağırabileceği aklına gelince hemen bu fikri yürütmeliğe koyar. Amma lakin, kapıyı açamaz çünkü kapı kilitlidir! Sonunda sezeryan işlemini kendisi yapmak zorundadır. yanındaki makasla karnını keser ve çocuğu alır yanındaki kirli yere koyar. Zaten anne karnındaki radyasyona hem de doğar doğmaz radyasyona mağruz kalan küçük slendy konuşmayı doğar doğmaz söker ve '' Burası nekadar güzel biryer böyle!'' der, hem de dişleri olmadan. Annesi hemen oracıkta karnını diker ama oracıkta da aşırı radyasyondan dolayı ölür! Slendyninn aniden dişleri çıkar ve biraz uzar. Ayağa kalkar ve kapıya tekme atarak kapıyı açar. Koşarak dışarı çıkar. Annesi ölmüştür, babasını tanımıyordur, BU DÜNYADA ARTIK YANLIZ KALMIŞTIR! Hemen karşıdaki ormanlığa doğru koşar, 1 günlük bebek slendy. Annesi ölmeden önce çok zayıf doğan bebeğine bakıp ''Senin adın Slenderbaby olsun, büyüyünce de sana Slenderman deriz'' dediği için bebek Slendy ''BEN SLENDERBABY'İM!!'' diye bağırır. Elindeki testereyle ağaçları keserek ormanın derinliklerinde kendine için bir jakuzi bile olan bir ev inşa eder ve 50 yaşına kadar burada mutlu bir hayat sürer ve artık kendisine 'Slenderman' demektedir. Slenderman, 50 yaşına kadar, beslenme ihtiyacı hissetmemiştir. 50 yaşına kadar, çocukları ve onlara hikaye anlatmayı seven bir adamdı, Slenderman ve de her zaman takım elbise giyme takıntısı vardı. 50 yaşındaki bu ihtiyarın göbeği kocamandı ve keltoştu. Göbeğinin kocaman olmasının yanı sıra bütün vücudu incecikti. Bu yüzden göbeği bütün bu simetriyi bozuyordu. Yine Günlerden bir gün, mutlu Slenderman kaçırdığı bir çocuğa kitap okuyordu. Ama birden bire birşeyler oldu. Slenderman'in boyu aniden uzamaya başladı. Yüzü yokoldu ve teni beyaza dönüştü. Birden sırtından uzun şeyler çıktı. bunların hepsi radyasyondan dolayı oluşuyordu. Boyu 2,5 metre oklunca uzaması durdu. Bundan sonra bu özelliklere bir kaç özel güç de eklendi. Artık Slenderman istediği zaman dönüşüp istediği zaman normale dönebilme özelliği kazanmıştı. Dönüşüp çocukları kaçırıyor ve onlara kitap okuyarak mutlu oluyordu. Ve onun gizleyici beyaz ve uzun maskesinin ardında, esmerimsi, koca göbekli tombiş, çocukları ve onlara masal anlatmayı seven ve pul koleksiyonu yapan 50 yaşında bir keltoş vardı...
*Gerçekler acıtır*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZraMALIK ile Creepypasta Karakterlerinin Gizli Gerçekleri
Mystery / ThrillerGizli Gerçekler....