anlaşma

3.1K 137 35
                                    

Ben Park jimin. Park Minho' nun oluyum. Annem öldüğünden belli babamla düzgün konuşmam çünkü onun yüzünden öldü. Zaten ben konuşmasam o da benle konuşmaz beni hiç sevmiyor. Annemin babamın işi yüzünden öldürülürdüğünü öğrendiğimde baya bi kavga etmiştik. Ben hiç babamdan sevgi görmedim ve şimdi nedensizce beni çağrıyor.

Bay park: jimin gel buraya seninle konuşmamiz lazım !

Babam taa salondan üst kattaki odamdaki bana bağrıyordu nevar yanıma gelse.

Jimin: geliyorum.

Aşağı indim.

Jimin: efendim baba?

Bay park: biliyorsun ki şirketin durumu kötü ve ben seul un en büyük şirketiyle anlaştım.

Jimin:eee bunu zaten biliyorum.

Bay park: şirketin sahibi bi şartla kabul etti.

Jimin: ne şartı?

Bay park: şirket sahibi Jeon Jungkook seni istiyor.

Jimin: NE !! Bunu kabul etmedin deme?

Bay park: kabul ettim.

Jimin: Sana inanamıyorum ! NASIL kabul edersin !!!

Bay park: umramda değil seni birazdan almaya gelecek valizini hazırla.

Jimin: ben hiç bi yere gitmiyorum!

Bay park: Gİ Dİ YO SUN  bitti!! Çabuk hazırlan!

Jimin: senden nefret ediyorum.

Hemen yukarıya çıkıp babamın diğceyi bişey varmı diye beklemeden hazırlandım valizimi aşağı indirdim. Yarım saat sonra kapı çaldı galiba o geldi. Babam bana zorla kapıyı benim açmamı söyledi eee bende açtım bunun için tartışamam.

Jungkook: merhaba . ( diyerek elini uzattı sert bakıyordu )

Jimin el şıkışmadan valizini aldı ve evden  çıktı.

Bay park: kusura  bakmayın  Bay Jeon elbet alışır.

Jungkook: alışması gerek zaten artık o benim.

Bay park uğurlayıp kapıyı kapatır. Jimin konuştuklarını duymuştur ve gözünden bi damla yaş gelir. Jungkook un yanına geldiğini görünce hemen göz yaşını siler.

Jimin: sana hiç bir zaman alışmıcam.

Jungkook: görücez.

__________________________________________________________________

Dırıdırıt birinci bölüm bitti acaba neler olcak oy ve yorum yapmayı unutmayın.❤👌✌




you are mine (jikook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin