23

1.9K 67 13
                                    

Jimin.....

Dudaklarım da baskı ile gözlerimi büyütmüştüm çünkü beni öpüyordu onun gözlerine baktım arkama bakıyordu ondan ayrıldım ve arkama baktım jiminin dedesi bize gülüyordu hem utanmıştım hemde sinirlenmiştim dedesini gördü diye öpmüştü beni hiç ikimiz de hiç bi şey söylemeden havuz dan çıkmıştık jimin odasına giti direk bende duşa girip üzerimi değiştirmiştim acaba dedesi bize gülüp niye hemen yukarı çıkmıştı naz boşver takma kafana ama artık jiminle aramıza bi duvar koymalıyız çünkü hiç bir hareketini dediği şeyler bana anlamsız gelmeye başladı beni öpüyordu karışmya başladı ben böyle şeylere gelemem bu konuyu onunla konuşmam gerek... Şimdi bugün ki en zor işim jiminle aynı oda da kalmak hadi bakalım naz sen güçlü bir kadınsın neleri başardın bunu da başarırsın..
Kapımı açıp etrafında kimse yoktu sesiz bi şekilde jiminin kapısının önüne geldim kapıyı çalmadan içeri girdim çünkü ses çıkarmak istemiyorum oda karanlıktı gözlerimi etrafta gezrirdim jimin yataktadı uyuyormudu oha be ne çabuk uyudu ama işime gelirdi yanına yaklaştım kontrol amaçlı

Uyurken çok sevimli ve korumasız duruyordu ama sabah olunca içine bi şey giriyor ve çirkef salak gibi davranıyordu buda benim canımı sıkıyordu sessizce odada ki koltuğa uzandım üzerime battaniye anladım ve gözlerimi kapadım....
Aradan ne kadara geçti bilmiyorum ama uyuyamıyorum off yaa bi daha denedim gözlerimi kapadım ama kapı yavaş yavaş açılmaya başladı hemen üzerinde ki battaniye ile jiminin yanına gitim diyicem ama bildiğin uçtum hadi ama ya salak kız çocuğun üzerine düşmek ne ya jimin. Hemen gözlerini açtı korku hemde şaşırmış gibi duruyordu kulağına eğildim ve..

Naz; sesiz ol biri odaya girdi

Jimin kafasını salladı ve gözlerini kapadı bende kapadım ben onun üzerinde dim şu an nefesim boynuna değiyordu elini belime atı ve sıkıca tutu anasını sikiyim ya ben ondan uzak durucam diyorum ama bi şey oluyor ve dibinde bitiyorum yada o benim yanımda oluyor her neyse...
Biraz daha bekledik çünkü biri tepemizde bize bakıyordu ve ardından da iki kişinin kıkırdama sesi geldi ve kapıyı kapatıp çıktılar hemen jiminin üzerin den kendimi yan tarafa atım nefes nefese kalmıştım aradan 2dk geçti jiminin sesini duydum..

Pjm; iyi kurtulduk ha

Naz; aynen

Pjm; eee bayan kim ne işiniz vardı benim odam da 😏

Naz; ne işim olucak be içim rahat etmedi şu bir yıl sorunsuz geçsin istiyorum başka bi derdim yok dedenle büyükannen için yapıyorum bunların hepsini..

Pjm; doğru bir yıl

Naz; ne

Pjm; yok bi şey

Naz; jimin senle yarın ki toplantı dan sonra bu şey konuşmak istiyorum yarın bu yerlere gidelim tamam mı

Pjm; şimdi de konuşa biliriz biliyordun demi yoksa beni randevu ya mı çıkarıyorsun 😂😂

Naz;hahaha sen gerçekten salaksın biliyorsun demi

Pjm; hayır bilmiyorum ama bu Bir yıl senin salağın olarak kalıcam galiba bayan kim

Naz; evet ama ben biliyorum sen gerçekten salaksın jsjss😓😂😂😂

Pjm; ne kadar komiksin naz hahaha

Naz; tamam ben de kabul ediyorum soğuk bir espiridi 😄

Pjm; hadi yatalım

Naz; yatalım derkn

Benle yatmak mı istiyordu yani sevişmek hassiktir

Pjm; yatalım derken uyuyalım demeye çalışıyorum sjjsj😂😂😂😂sen yanlış anladın galiba seni fesat küçük kız ha ama istersen de başka şeyler de yapabilirsiniz hm nasıl istersin ateşli mı yoksa fant...

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin