Bilo je ljeto. Doista vruće ljeto.
Znoj ispod mojih pazuha širio je miris ustajalog monster energetskog napitka diljem moje sobe. Dok sam gledao Janka na youtubeu trudio sam se zanemariti svoju bolnu erekciju. Podne je. Pitam se što da radim a da nije dio moje obične rutine gledanja Janka i Mudje i neprekidne masturbacije na slike Bake Praseta. Znam da ne bi trebao razmišljato tako o dečkima, no jednostavno mi se sviđaju. Pogotovo volim starije od sebe jer iako imam samo 13 shvatio sam da su dečki mojih godina poprilično neozbiljni.
Mama se vratila iz dućana. Obavila je jednu od svojih tjednih kupnji. Uzeo sam puding od čokolade koji je kupila i započeo razgovor sa njom.
"Kak si mama", upistao sam.
"Janko ne želim pričati sa tobom otkad sam te uhvatila da gledaš Mudju i ti to dobro znaš!"
Jedino što me sputavalo od suicida bila je pomisao da ja i moj najdraži youtuber imamo isto ime.
"Ako ovog mjeseca želiš toplu vodu za kupanje bolje bi ti bilo da platiš račun za vodu." rekla mi je. Sama pomisao da je progovorila samnom ispunila je moje srce toplinom. Jednom zgodom me ostavila na ulici tjedan dana i promjenila je bravu jer je našla moje gay časopise. Pomalo hladno ali znam da svatko pokazuje ljubav na drukčije načine.
"Ali mama, nemam novaca zaboga, tek mi je 13!" odgovorio sam malo uzneiren. Moj otac je ujedno i moj ujak, no on više nije sa nama jer je sada sa mojom tetkom. Oduvjek su mi govorili da smo mi jedna mala obitelj puna ljubavi i pravo značenje toga sam počeo tek nedavno shvačati. Pokupio sam se u sobu sa svojim pudingom i počeo tražiti posao na 14. otvorenoj kartnici mog internet pretraživača. Gledao sam oglase i naletio na jedan doista primamljiv i srce mi je počelo udarati. *TRAŽIMO POMOČNOG RADNIKA ZA POSTAVLJANJE POZORNICE ZA KONCERT PRLJAVOG KAZALIŠTA*. "Posao iz snova" pomislio sam. Često sam raspaljivao hitove poput "Crno- bijeli svijet" i "Djevojka od milijun dolara" u svojoj sobi kako bi utišao mamine urlike zbog ujakovog alkoholizma. Nazvao sam broj na oglasu i za dvije minute dobio posao. SVe se činilo tako ubrzanim jer je koncert bio za dva dana, a njima su očajno trebale još barem dvije ruke pomoći. Rekli su mi da dodem danas oko 4 popodne da počnemo s radovima. Bio sam oduševljen.
(drugi dio uskoro)
YOU ARE READING
Ti si moja Bodalica :)
FanfictionOvo je mozda istinita prica ali ne zelim da moja ljubav zavrsi u zatvoru pa eto fen fikšn ha ha. Volim te Mladene i uvjek ces biti kljucan dio mojih mokrih snova xD.