~17~

2.9K 74 11
                                    

                     ~𝓓𝓔𝓢𝓘𝓡𝓔~

~𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 𝓟𝓸𝓿.~

Dziś rano obudziłem się z wielkim uśmiechem myśląc, że dzisiaj spotkam się ze swoim maluszkiem. Już myślę o tym jak przytulam tę kruszynkę i zatapiam palce w jego pięknych włosach oraz jak pysznie smakują jego pełne usta. Z myśli wyrwało mnie powiadomienie z Instagrama...

CHAT~@Bunny

@Bunny- Tatusiu pamiętasz o spotkaniu ??

@Victoria- Oczywiście maluszku, nie mógłbym zapomnieć ;)

@Bunny- A czy później jeszcze pójdziemy na lody ? Proszę~

@Victoria- Nie ma problemu

@Bunny- Super! ^^ Kocham cię Tatusiu 💞

@Victoria- Ja ciebie też skarbie 💕

Odłożyłem telefon na komodę obok i wstałem z łóżka kierując się do łazienki, aby się przygotować do wyjścia.
.
.
15 minut później
.
.
Gdy opuściłem łazienkę podszedłem do szafy w celu wybrania ubrań. Zdecydowałem się na czarne eleganckie spodnie, białą koszulę odkrywającą obojczyki oraz srebrne kolczyki wraz z zegarkiem. Następnie skierowałem się do kuchni by zrobić sobie śniadanie, niestety nie jestem wybitnym kucharzem, ale moje umiejętności nie są zerowe. Wyjąłem potrzebne składniki i zacząłem przygotowywać naleśniki.
.
.
.
.
.
Po skończeniu gotowania wyłożyłem na talerz naleśniki i wyjąłem sztućce. Wszystko postawiłem na stole i jeszcze dodatkowo zrobiłem sobie Latte Macchiato...
.
.
.
.
.
Po zjedzeniu posiłku włożyłem brudne naczynia do zmywarki przy okazji uruchamiając ją, następnie poszedłem do salonu, aby obejrzeć dramę „Romance is the bonus book".
.
.
.
.

Gdy byłem w połowie dramy spojrzałem na zegarek -Kurwa...- miałem 5 minut, aby dojechać na wyznaczone spotkanie. Szybko wyłączyłem Netflix'a ruszając do przed pokoju, aby ubrać czarne lakierki, zarzuciłem na siebie płaszcz chowając przy okazji potrzebne rzeczy. Wyszedłem z apartamentu zamykając drzwi i udałem się do windy przyciskając numerek -1 oznaczający parking. Znalazłem swoje czarne Audi i wyjechałem z parkingu, aby udać się na spotkanie.
.
.
.
.
.
Szybko znalazłem miejsce i zaparkowałem samochód, zacząłem szybko biec w stronę wejścia do parku gdzie powinien czekać Jeongguk, byłem spóźniony o 8 minut, ale musiałem jeszcze kupić mojej kruszynce bukiet biało-brzoskwiniowych róż. Gdy znalazłem się już w parku wypatrywałem gdzie może podziewać się mój Słodziak, po chwili znalazłem go  stojącego pod drzewem...

xFJx

𝓓𝓔𝓢𝓘𝓡𝓔~ 𝓣𝓪𝓮𝓴𝓸𝓸𝓴 / 𝓘𝓷𝓼𝓽𝓪𝓰𝓻𝓪𝓶Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz