TANIŞMA(nefret'in doğuşu)

128 13 18
                                    

Merhaba arkadaşlar
NEFRET i yazmaya başlamadan önce kısaca kendimden ve adım gibi emin olduğum NEFRETTEN   bahsetmek istiyorum.
Kimmiyim ben?
Ben BAYAN NEFRET Hikayedeki ana karekterden esinlenipte onun kadar bütün zorluklar karşısında sağlam durmak istediğimden BAYAN NEFRET olarak tanınmak isterim kendimi.Ben aşırı alıngan bir insanım bunun nedeniyse adalet tutkumdan geliyor.
Şöyle izah edeyim size;
terazi kadınıyım ben.
Herşeyin ,herkesin eşit haklara sahip olduğunu düşünüyorum,büyük bir tutkuyla !
Onun için de kalp kırmayı kendime, kendi adaletime yakıştıramam. hiçbir canlıyı üzmek gibi bir yeteneğim  olmadığından dolayı öfkeden deliye dönsem de yapılanları hazmedemesemde susarım ben,ses etmem kimseye !
Sesim çıkamayınca onlar haklı olduklarını idda ediyorlar.Ama aslında bana Allah'ımın hediyesi olan bu güzel huy sebebiyle susuyorum,benim susuşum sizin egonuzu tatmin etmek için değil yani...
Neyse uzun konuştum yine
Sustuğumdan dolayı ben çok ezildim!
Ve zaman geçtikçe daha da sessizleştim.
Ama susmak demek umursamamak demek değil ki!
ÇOK KELİMESİ SUSARKEN Kİ MUTSUZLUĞUMU TELLAFUZ ETMEYE YETMİYOR!
KİMSE KIRILMASIN DİYE SES ETMEZKEN,EDEMEZKEN BEN HER KIRICI LAFA O KADAR ÇOK HARAB ETTİM Kİ KENDİMİ ŞİMDİ ARTIK İSTESEMDE KONUŞAMIYORUM
ÇÜNKÜ  BİLİYORUM ANLAYIM YOK VE HİÇBİR ZAMAN DA OLAYACAK !
Bu sebepten dolayı yazdım bütün duygularımı NEFRET çatısı altında biriktirdim,ve NEFRET adında bir kiz yarattım  kendi kurduğum dünyada BÜTÜN KÖTÜLÜKLER KARŞISINDA RAHAT BİR VİJDANA SAHİP OLAN BİR KIZ...
NEFRET'ime bir şans verip zaman ayırıp okursanız çok sevinirim.
Ve unutmayın acemisi olduğum bu uzun yolda kurduğunuz her cümle benim için o kadar önemli olacak ki !
Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin
NEFRET' imden...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 31, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin