1

7.4K 89 7
                                    

Był wtorek godzina 7.00. Julka wstała i zaczęła szykować się do szkoły. Pierwsze co zrobiła, to poszła do łazienki przemyć twarz. Ubrala się i zeszła do kuchni ale nikogo tam nie zastała, nie zdziwiła się.

Pov. Julka
Cała dzisiejsza noc myślałam o Kacprze. Od kąd zamieszkałam w domu X, Kacper wpadł mi w oko. Spędzałam z nim bardzo dużo czasu i wszyscy widzieli ze dobrze się dogadujemy. Nie mogło się obejść również bez FanFiction oraz shipowych filmików. Niektóre są naprawdę śmieszne. Robiąc sobie śniadanie usłyszałam, ze ktoś schodzi po schodach.

Kacper : Hej Julka, pomóc ci w czymś?
Julka : O Kacper, nie spodziewałam się ze tak wcześnie tutaj przyjdziesz ale dziekuje nie potrzebuje pomocy😅
Kacper : Jak chcesz, a nie będzie ci przeszkadzać to jak tutaj z tobą posiedzę ?
Julka : Nie no co ty hahah

Szczerze bardzo się zdziwiłam bo Kacper nigdy tak wcześnie nie wstaje.

Pov. Kacper
Tej nocy wogóle nie mogłem zasnąć.Wczesnym rankiem usłyszałem jak ktoś schodzi na dół i od razu się domyśliłem że to Julka dlatego ubrałem jakaś koszulkę i zeszłem na dół.

Julka : Nie chciałbyś mnie może zawieść  do szkoły ?
Kacper : Zrobię to z wielka chęcią.
Julka : Ooo dzieki wielkie, a moglbys spakować mi jedzenie do lunchboxa a ja pójdę na górę po plecak?
Kacper : Jasne nie ma sprawy.

Była 7.40 Julka i Kacper wyszli z domu do auta. Gdy dojechali Julka podziękowała i przytuliła Kacpra na pożegnanie pytając:
Przyjedziesz po mnie ?
Kacper : Spoko ,a której ?
Julka : Kończę 13.30.
Kacper : To do zobaczenia!
Julka : Eluwina hahahah

CDN

Julia Kostera & Kacper Błoński- Kocham tylko CiebieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz