Julka podczas podróży myślała o Kacprze i o tym, że będzie w domu sam z Lexy i Stuartem.... Właśnie Lexy.
Przez 2 godziny Julka czytała książkę a potem dla zabicia czasu zrobiła live ma instagramie. Będąc niedaleko Wrocławia dziewczyna zakończyła go. Dojechała tam o 13 ponieważ podczas drogi wystąpiły problemy, które spowodowały opóźnienie. We Wrocławiu odebrała ja Idalia. Dziewczyny przywitały się uściskiem i poszły w stronę wyjścia. Zamówiły taksówkę i pojechały do domu Julki. Kiedy Julia weszła do domu przywitała sie z rodzicami i razem z Idalia zdjęły buty i poszły do pokoju Julki. Dziewczyna zadzwoniła no Kacpra tak jak ją o to prosił. Spędziły ze sobą dużo czasu. O 17 dziewczyny wybrały się do galerii.
******************
Po zakupach postanowiły, że zrobią nockę, dlatego pojechały do Idalii, która wzięła swoje rzeczy i wróciły do Julki. Siedząc i oglądając netflixa, dziewczyna zobaczyła wiadomość od Kacpra.Zdziwiła się. I odpisała:
Ja ciebie też😂
Po chwili weszła ma instagrama i zobaczyła instastory Kacpra, najprawdopodobniej on, Lexy, Marcin i Radek zrobili imprezę. Julia odłożyła telefon, a pierwsze co przychodziło jej na myśl to:
Oby ostatnia sytuacja z Kacprem i Lexy się nie powtórzyła...Idalia od razu zobaczyła zaniepokojenie na twarzy Julki i zapytała:
I: Stało się coś ?
J: Nie.... znaczy ...
—Dziewczyna opowiedziała cała sytuacje Idalii—Dziewczyny wróciły do oglądania.
*************
Była już 12 a dziewczyny wstały. Poszły do łazienki się ogarniać a potem zjeść śniadanie. Jedząc, Julia wzięła do ręki telefon i dostała spam wiadomości od fanów i znajomych. Było to zdjecie, a dokładnie urywek instastory Radka. Było ma nim widać jak w tle Kacper całuje się z jakaś dziewczyna.... właśnie jakaś dziewczyna, nie Lexy.Chciala to sprawdzic ale story zostało usunięte po paru minutach. Julka pokazała to Idalii po czym zaczęła płakać. Przyjaciółka przytuliła ją i mówiła, ze wszystko będzie dobrze. Za jakiś czas napisała do Kacpra. Chłopak nie odpisywał...
Napisała wiec do Lexy :Julia Kostera:
Powiedz Kacprowi żeby mi odpisał
proszę !!!
Odczytano ✔️Po tym Julka rzuciła telefon na łóżko. Usłyszała powiadomienie z messengera. Jak się okazało był to Kacper.
15.02, 13:01
J: Kacper
15.02, 13:17
K: Co tam kochanie
J: Kochanie ? Teraz to kochanie!
K: Ale o co ci chodzi??
J: Nie udawaj, ze nie wiesz o co chodzi!
Kto to był
K: Ehh... moja była
J: ALE DLACZEGO MI TO ZROBIŁEŚ!?
K: Przepraszam to już nigdy się nie powtórzy
J: Wiesz co, zrywam z tobą!!!Julka zaczęła się słabo czuć po czym
zemdlała. Idalia spanikowała, nie wiedziała co robić. Wzięła telefon i zadzwoniła na karetkę. Zaraz przyjechali i zabrali Julię wraz z Idalia, a Iga została w domu.****************
Dziewczyna obudziła się w szpitalu i zobaczyła obok siebie Idalie. Od razu zapytała:
J: Gdzie ja jestem?
I: W szpitalu, zasłabłaś.Po paru dniach Julka doszła do siebie. Od tamtego czasu nie kontaktowała się z nikim z teamu, tym bardziej z Kacprem. Omijała ich każde instastories. Pobyt we Wrocławiu chciała spędzić miło. Spotykała się wiec ze znajomymi i spędzała z nimi dużo czasu.
******************
Był czwartek, a dziewczyna miała spotkać się z Idalia. Julia szła w stronę skrzyżowania, zapatrzona w telefon. Przeglądając Facebooka otrzymana wiadomość od Lexy:Lexy Chaplin: Julia Kacper nie wytrzymał......
Dziewczyna poczuła na sobie dreszcze, nie słyszała trąbiącego samochodu, który ją potrącił....
Spodziewaliście się takiego zakończenia?😂❤️ Mogę wam powiedzieć, ze w dalszych rozdziałach będzie ciekawie!
CZYTASZ
Julia Kostera & Kacper Błoński- Kocham tylko Ciebie
RomanceTa książka opowiada to historii milosnej Julki Kostery i Kacpra Błońskiego twórcy hitu Eluwina😂 Zapraszam do czytania ❤️