Toti vrem sa avem copii,sa lasam mostenirea cuiva in viata asta,dar cand vezi ca exista si proleme,renunti si ajungi la orfelinat.
Eu si sotia mea am decis,dupa multe incercari de a face un copil,decidem sa mergem la un orfelinat din apropiere.
Ajungem acolo si ne uitam la mai multi copii cu varste cuprinse intre 5 si 13 ani. Sotia mea se uita dupa copii de 11-12-13 ani,cei ce inteleg ca sunt adoptati si ca nu trebuie sa le explicam asta. Copii furmosi si jucausi,dar mie mi-a atras atentia,o fetita,ce statea la geam,singura,cu parul lung,negru.Problema era ca,fetita avea in jur de 6 ani,iar sotia mea voia un copil mai mare...
Pana la urma,am convinso sa adoptam aceasta fetita. Era tacuta,nu prea vorbea si statea mereu cu ursuletul ei in brate. Un urs cam ciudat,roz,mic de statura,cu 2 pete galbene pe obraji si un zambet foarte ciudat...
Dupa ce am terminat cu actele de adoptie,trebuia sa o tinem o saptamana pe aceasta fetita,ce i-am pus numele Emily,ca sa vada protectia copilului ca putem avea grija de un copil,asa sunt regulile.
Dupa 2 zile,sotia mea s-a gandit sa ii ia un nou ursulet pentru al putea arunca pe acel urs infricosator. I-am dat noul ursulet,s-a uitat urat la el,a inceput sa urle si la aruncat.
-Hei,Emily,ce s-a intamplat draguta ?
-de ce mi ati luat alt ursulet. De ce vreti sa ma schimbati...Pentru asta,va v-oi schimba eu pe voi. Spune ea plecand in camera ei.
Camera ei erain capatul holului,iar a mea si a sotiei langa scari.
La lasarea intunericului,pe la ora 1:15,aud pasi mici pe hol,dar acei pasi,se transforma,in pasi de animal ? Usa de la camera era deschisa,si vad umbra fetitei noastre.
-Alice,du te si vezi ce vrea Emily. Ii spun sotiei mele.
Ea se trezeste,isi ia papuci si merge spre camera ei.
-Draga,dar nu este aici,langa usa ?
-Nu draga,nu e nimeni aici,merg in camera ei sa vad ce face. Ma intorc stai linistit.
Oare vad eu chestii...Poate ochii ma mint...Imi inchid ochii si ma pun inapoi culcat in pat. Dar nu inchid bine ochii,ca in urechea mea auzeam un sunet. Ca un murmur. Mi am deschis repede ochii si ma intorc. O vad pe Emily.
-Tati,vino repede in camera mea,te asteapta mami,vreau sa va arat ceva.
-Emily,de ce nu dormi ?
-Haide tati,te rog frumos sa vi putin.
-Ok,ok..vin
-Yeyyy...si ma ia de mana
Ajung in camera ei,unde imi vad sotia plina de sange,cu o urma de cutit in abdomen si cu ursuletul cel ciudat,acum fiind cu o fata nervoasa,langa sotia mea.
In spatele meu,Emily inchide usa si imi zambeste.
-Uite tati,vezi ce frumos am schimbat-o pe mami. Acum are o gaura rosie. Te v-oi schimba si pe tine.Spune ea si dintr-o data,vad ursuletul transformadu-se intr-un lup si,intr-o fractiune de secunda imi musca mana si dupa aceea,ma arunca pe geam.
Tot ce imi mai aduc aminte este ca,dupa ce am fost aruncat,am vazut-o pe fetita mea,facand cu mana sotiei mele si ursuletul acum,zambind dinou,facand cu mana mea. Ma intorc si o vad pe sotia mea,moarta...
Dupa asta m-am trezit la spital. Dupa toate astea,m-au dus la psihiatru si au spus ca sunt nebun. Dar nu sunt,stiu ce am vazut,stiu ca toti ma cred nebun,dar nu sunt..NU SUNT NU SUNT NU SUNT NU SUNT...
Acum sunt intr-un spital de nebuni. In fiecare seara o aud,o vad, imi vad sotia care plange. Imi vad fetita jucandu-se cu matele ei,vad cum zambeste. Ii vad ursuletul cum canta si danseaza in jurul nevestei mele,cu mana ei si a mea intr-un foc mare.
Acum,nu mai pot dormii,ma gandesc ca daca nu o trezeam pe sotia mea atunci,poate ca acum era in viata...Poate ca,daca nu o obligam sa o adoptam pe fetita aia,nu se mai intampla asta,poate ca...Nu,mai bine ca s-a intamplat asa...Poate ca,nu a fost atat de rau ca am vazut un spirit demonic :)))
CITEȘTI
Povesti Horror
HorrorNu recomand celor fricosi sau slabi de inimă. Citiți cartea,si speriați-va prietenii sau chiar,pe voi...