:)))))

190 5 3
                                    

**Recep Tayyip Erdoğan, "Barzani bizim muhatabımız değildir." diyeli 6 yıl oldu.

**Tansu Çiller, "Cenabı Allah'ı size emanet ediyorum!" diyerek miting alanındakilere büyük bir sorumluluk yükleyeli 10 yıl oldu.

**Meclisspor, kimsesiz çocuklarla yaptığı moral maçını 3-2 kazanarak çocukları ağlatalı 6 yıl oldu.

**Seda Sayan'ın programına konuk olan ve satanist olduklarını söyleyen iki genç kız, canlı yayında halay çekeli 9 yıl oldu.

**Hidayet Türkoğlu, Angola karşılaşması sonrası "Allah da yardım etti sağ olsun" diyerek samimiyetin sınırını zorlayalı 10 yıl oldu.

**Yılmaz Morgül, "Ben Türkiye'nin Jennifer Lopez'iyim" diyeli 7 yıl oldu.

**Akrep Nalan köpeğini yanlışlıkla üzerine basarak öldüreli 24 yıl oldu.

**İzzet Yıldızhan, "Sanatçı arkadaşlarımız gerçekten bazıları konuşmak bilmiyorlar" diyeli 4 yıl oldu.

**Tayyip Erdoğan,"Sadece anneler gününde değil, yılın 367 günü anneleri seviyoruz" diyerek anneleri hepimizden 2 gün fazla seveli 1 yıl oldu.

**Canlı yayında telefonla konuşan Mahmut Tuncer "yahu benim arabayı çekiyorlarmış, ben gidiyorum!" diyerek konuk olduğu programı terk edeli 4 yıl oldu.

**Necati Şaşmaz: "Nazar değdi bize, fosforlu kedi gözleri bize yol gösterir" diyeli 5 ay oldu.

**Caner, telefonla arayıp canlı yayına bağlanan Tülin'e sinirlenip kafasında bardak kıralı 8 yıl oldu.

**Annesinin adı Binnaz olan genç, Ciguli'nin "Binnaz" şarkısına kızıp kaset şirketini basarak çaycıyı rehin alalı 14 yıl oldu.

**Kenan Evren'in 15 bin tl'ye sattığı "dam üstünde fesleğen" isimli tablosundaki bitkinin, fesleğen değil kuşkonmaz olduğu açığa çıkalı 11 yıl oldu.

**Kenan Doğulu "Aşk oyunu" isimli şarkısında,"belki de onunla, sevişiyor çılgınca" dedikten hemen sonra, "benim masum biricik sevgilim" diye devam ederek değişik bir psikoloji sergileyeli 19 yıl oldu.

**Serdar Ortaç, "Topu topu 7 nota var kaç ayrı beste yapılabilir ki" diyerek birbirine benzeyen bestelerinin formülünü açıklayalı 10 yıl oldu.

**Reha Muhtar'ın "Bir de senaryom var yazacağım. Onunla da Oscar alacağım. Yöneteceğim de, Allah izin verirse," sözleriyle açıkladığı planlarına Allah izin vermeyeli 6 yıl oldu.

**Şarkıcı Teoman, çapkınlık yaparken gazeteciler fotoğraflarını çekince "bırakın da rahat çalışayım" diyeli 12 yıl oldu.

**Bülent Ersoy,"Rahmetli çok severdi sesimi, bir gün bana 3 şişe çamlıca gazozu aldı, ben de ona şarkılar söyledim." sözleriyle Deniz Gezmiş'le çok yakın arkadaş olduğunu iddia edeli 2 yıl oldu.

**Yapımcı Türker İnanoğlu,"ne oynayacağım? senaryoya bakayım" diyen Nuri Alço'ya "Senaryo falan yok. Kadın pazarlayan, uyuşturucu satan, pez... bir adamı oynayacaksın" cevabını vereli 28 yıl oldu.

**Kadir İnanır Flash tv'de haberleri sunalı 14 yıl oldu.

**Burdur'da kumar oynatılan bir köy evini jandarma basınca 5 köylü aniden namaza duralı 58 yıl oldu.

**Kadir Topbaş'ın katılımıyla gerçekleştirilen bir temel atma töreninde, öğle vakti havai fişekler patlatılınca, kafasını gökyüzüne kaldırılanlar hiçbir şey göremeyeli 6 yıl oldu.

**Kamer Genç, çapkınlık yaptığı bir gece kaldığı apartmandan çıkarken gazetecilere yakalanınca "çiçekleri sulamaya geldim" diyeli 14 yıl oldu.

**Atv'nin kuruluşunun birinci yıl dönümünde düzenlenen gecede sahneye çıkan Tarkan, canlı yayında "çişim var" diyeli 19 yıl oldu.

**Sivas'da bir grup meraklı insan, 732 yıllık tarihi bir mermeri, plastik olup olmadığını kontrol amacıyla kırıp plastik olmadığına kanaat getireli 7 yıl oldu.

**Hava durumu spikeri Ersin İmer, Marmara ve İç Anadolu Bölgesi'nde don görüleceğini anlatıp "Hepinize donsuz geceler" diyeli 24 yıl oldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAÇ YIL OLDU (BİLGİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin