Zacznijmy od tego: czym jest rak?
Słownik języka polskiego PWN ma na to słowo aż osiem różnych definicji:
1. «nieduży skorupiak z potężnymi szczypcami, żyjący w czystych, bogatych w tlen wodach»
2. «nowotwór złośliwy pochodzenia nabłonkowego»
3. «o zjawisku, procesie negatywnym, niszczącym, trudnym do wyplenienia»
4. «choroba roślin wywołana przez grzyby pasożytnicze lub mikroorganizmy»
5. Rak «jeden ze znaków zodiaku; też: osoba urodzona pod tym znakiem»
6. «przyrząd służący przy wierceniach do chwytania i wyciągania urwanych rur pozostałych w otworze wiertniczym»
7. «w utworach polifonicznych: przytoczenie tematu nuta po nucie w kierunku od końca do początku»
8. drzewołazA teraz my przytoczymy Wam dziewiątą, pomijaną definicję tego wyrazu w kontekście społeczności wattpadowej.
9. «praca literacka stworzona przez amatorskich pisarzy, nieznających zasad ortografii, interpunkcji itp. najczęściej w młodym wieku; dany tekst przeważnie umieszczany jest w internecie; utwór często zawiera tzw. "Mary Sue" lub jej męski odpowiednik "Gary Stu", czyli postać idealną; z reguły ma banalną, niedopracowaną fabułę; ludzie po przeczytaniu czegoś takiego mogą wymagać chemioterapii bądź wizyty u psychiatry czy psychologa»
(Powyższa definicja jest naszego autorstwa, dlatego może zawierać błędy. Prosimy o nie kopiowanie jej)
W końcu wróciłyśmy! Mamy nadzieję, że nie dostaliście przez to zawału. Cuda się zdarzają, szczególnie w ten magiczny, świąteczny czas. Z okazji minionych Świąt Bożego Narodzenia i nadchodzącego Nowego Roku życzymy Wam: zdrowia, pieniędzy, spełnienia marzeń, wielu szczęśliwych chwil z bliskimi osobami, odpoczynku od pracy bądź szkoły i dużo sukcesów oraz wielu rozdziałów z ulubionych książek na wattpadzie.
Jak widać wystartowałyśmy z nową książką. Oprócz niej mamy jeszcze zaczęte dwie inne, tym razem w tematyce BSD. Ale z nimi jest więcej roboty, dlatego zdecydowałyśmy się najpierw odpowiednio do nich przygotować, by były jak najlepszej jakości. Przez to będziecie musieli trochę na nie zaczekać. Co do tego poradnika też nie spodziewajcie się zbyt częstych aktualizacji, ze względu na fakt, że jesteśmy bardzo zajęte swoim prywatnym życiem (przygotowywanie się do egzaminów, sprawy organizacyjne bo wszystko jest na naszej głowie oraz radzenie sobie z dwudziestoma ośmioma facetami i inne).
Do zobaczenia w następnym rozdziale~
CZYTASZ
Poradnik: Jak napisać raka?
Non-FictionMasz dość pisania dobrych książek na wattpadzie? Chcesz stworzyć prawilnego raka, który będzie się wyróżniał na tle innych? W takim razie dobrze trafiłaś/eś! W tym "poradniku" nauczymy Cię wszystkiego, co musisz wiedzieć, aby Twoi czytelnicy potrzeb...