Açıklama;
Ünlü iş adamı ve milyarder Felipe, neredeyse tüm varlığını yatırdığı bir projeden maddi olarak oldukça zararlı çıkınca en azından işleri daha küçük alım satımlarla düzeltmek üzere yaşadıkları şehri New York'u terkedip bir süreliğine eşinin ailesinin yanına, İspanya'ya gitmek üzere karar alır.Felipe, eşini ve 2 çocuğunu yanına alıp biri pilot olmak üzere üç mürettebatlı özel uçağına biner.Yolculuk esnasında meydana gelen arıza nedeniyle uçak düşmeye başlar.
Felipe, ailesi ve mürettebatın başına gelenler sizlere unutamayacağınız anlar yaşatacak.-------------------------------------------//////////-------------------------------------
| KAYIP | Bölüm Adı: Yeni Bir Başlangıç İçinOfisindeki özel eşyalarını toparlayıp eve geldi Felipe.Eşi Emily çoktan bavulları hazırlamıştı.Oğlu Fred onu kapıda karşıladı ve boynuna sarıldı.Felipe gelirken aldığı çikolatayı ceketinin cebinden çıkartıp Fred'e uzattı.Kaptığı gibi odasına çıktı Fred.Eşinin yanına, üst kata çıktı Felipe.Bir tarafdan aklı bir kaç saat sonra arkasında bırakacağı New York'da olan, bir tarafta uzun zamandır görmediği ailesine kavuşacağı için mutlu olan eşi Emily;
-Hoşgeldin dedi.
-Bende senin kıyafetlerini bavula koyuyordum.
-Çok fazla şey almayın dedi Felipe."Oradan alırız" diye ekledi.
18 yaşındaki kızı Maria 8 yaşındaki kardeşi Fred ile birlikte ellerinde bavullarla salona indiler.
Her şey hazırdı.Elektrikli aletlerin fişini çekmeye gitti Emily.Bu sırada dışarıdan korna sesi geldi.
-"Alex amcaaaa" diye bağırarak dışarı çıktı Fred.Gelen Felipe'nin şöförü Alex idi.Fred ile çok iyi anlaşırdı Alex.Onunla sanki yaştaşıymış gibi oyunlar oynar, belkide çocuk hasretini giderirdi.Çocukları olmuyordu Alex ve eşinin.Alex yıllardır Felipe'nin şöförü olduğu için artık aileden biri gibiydi.Çocukları okula, Felipe'yi işe, Emily'yi alışverişe hep Alex götürür getirirdi.Bu akşam ise onları Havaalanı'na götürecekti.Çocuklar arabaya bindi.Felipe bavulları arabaya yerleştirmek için Alex'e yardım ediyordu.
-Hadi hayatıııııım" diye eve doğru bağırdı Felipe.
-Korkma patron uçak senin ! Kaçmaz bir yere" dedi Alex.
Güldü Felipe.
-Geldiiiiim" diye bir ses geldi evden.Alex mevkisi direksiyona, Felipe ise onun yanına oturdu.
-Emily'de arabaya bindi.
Artık Havalimanı'na yolculuk başlamıştı...
15 dakika sonra;
-Susadım" dedi Fred.Babasının eve geldiğinde verdiği çikolatayı az önce yemişti.Ve bu onu susatmıştı.
-Offff Fred" dedi Maria cep telefonundan kafasını kaldırıp.
-Sorun yok" dedi Alex.Sağdaki büfenin önünde durup arabadan indi.Bir Şişe su ile döndü.Havalimanına Yolculuk devam ediyordu.Yaklaşık yarım saat süren araba yolculuğu havalimanında son bulmuştu.Valizleri indirdi Alex.Felipe, çocuklar ve Emily ile vedalaştı.
-Çok özletmeyin" dedi Alex.
-Özletmeyiz" dedi Felipe.
Ve ailesine dönerek;
-Haydi, Pilot ve Mürettebat bizi bekliyor" dedi.
Alex onları pasaport kontrolüne kadar bekledi.Bekleme alanından uçağa doğru geçtiklerinde Alex'de arabaya binip evine gitti.
Valizler uçağın bagajına yüklendi.Ve tüm aile uçağa bindi.Yolculuk başladı.Daha oldukça uzun sürecek uçak yolculuğu başlayalı yaklaşık 3-4 saat olmuştu.Peru asıllı host Dany ve Amerikalı Hostes Jeniffer aileye meşrubat ikramı yapıyordu.Birden pilot anons yaparak Felipe'yi kokpite çağırdı.
-Yoruldu bizim pilot, herhalde al sen sür diyecek" diye bir espri yaptı Felipe.Dany gülmekten elindeki bardağı yere düşürdü.
Felipe kokpite gideli 1 dakika olmamıştı ki oksijen maskeleri açıldı.Felipe içeriden elinde paraşütlerle çıkınca herkes panikledi.Herkes bir paraşütü alıp giydi.Uçak düz giderken şuan burnu Aşağıya doğru kayıyordu.Dany uçağın kapısını açtı.
-Aşağıda bir ada vaaaaaar" diye kendini yırtarcasına kokpitten seslendi pilot.Kendi kapısını açıp içeriye doğru bağırdı;
-Atlayıııııın
Herkes paraşütü dakikalar içinde giyip atlamıştı.
Felipe gözünü açtığında kumsaldaydı.Denizden -Babaaaaa" sesi geliyordu.
...
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| KAYIP | Bölüm 1 / Yeni Bir Başlangıç İçin
AdventureÜnlü iş adamı ve milyarder Felipe, neredeyse tüm varlığını yatırdığı bir projeden maddi olarak oldukça zararlı çıkınca en azından işleri daha küçük alım satımlarla düzeltmek üzere yaşadıkları şehri New York'u terkedip bir süreliğine eşinin ailesinin...