-Düzenlenmiştir-
* ehm hangi cesaretle bunu yazıyorum bilmiyorum ama nedenini bilmeden bu ikisini shipliyorum ve ikisini tatlı buluyorum. Evet onları shiplemek için sebep yok ama tatlılar ne yapalım
Kacchoka shiplemeyen olabilir bir sürü fanart olsa da Turkiye'de pek sevilen bir ship olduğunu sanmıyorum ama kurguya yapıcı eleştirileri kabul ederim ama shipime laf yok.
Bende hem izochu ve kachoka shipleriyorum ya / keşke şu ship isimlerini doğru yazabilsem*Hepsi Bu iyi okumalar
Kısa saçları omuzlarına kadar olan, al yanaklı U.A. öğrencisi elinde Aizawa Sensei'in görev olarak verdiği bir yığın kağıdı taşırken benliğini kullanarak ağırlığını azaltmıştı ve uçup dağılmasınlar diye üstlerine bir ağırlık koymuştu. Önünü göremiyordu ama onu gören herkes zaten kenara çekiliyordu ve yolunu ezbere biliyordu.
Bir anda bir şeye çarpmasıyla kağıtların dengesi bozuldu ve üstlerinde duran ağırlığın altından sıyrılıp tavana uçmaya başlamışlardı. Üstlerindeki ağırlık al yanaklı kızın kafasını düştüğünden kafasını ovuyordu fakat açı çabuk geçmişti. Parmaklarının uçlarını birleştirerek kağıtların yer çekimiyle yere düşmesini sağladı ve dökülen kağıtları toparlamaya çalışırken bir el onun elin üstüne konmuştu.
Ururaka- De, Deku-kun !?!?!.
Midoriya- buyur Uraraka-san.
Uraraka sevdiği oğlanın yanında kızarmamaya çalıştı ama zaten kırmızı olan yanakları daha da kızarmıştı. Utançla sevdiği oğlanın elinden kağıdı aldı ve birlikte dökülen diğer kağıtları da toplamaya başladılar. Hepsinin toplaması bitince de sevdiği oğlan gitmedi dahası yükünün yarısını alıp genç kıza yardım etmek istediğini söyledi. Uraraka başta karşı çıkmayı denedi ama bunu uzatmadı çünkü müdür nezu'nun odasına doğru ikisi birlikte yürüyeceklerdi.
Başta biraz utangaç olsa da sevdiği oğlan güzel konuşma konuları açmıştı ve Uraraka böylece onunla konuşabilmişti. Aralarında tuhaf bit sessizlik olur düşüncesi uçup gitmişti ki konu yine günümüz kahramanlardı.
İkisi de 2. Katta bulunan müdürün odasına varınca ururaka benliğini kullanarak kağıtların hafifçe uçmasını sağladı ve kapıyı tıkladı. Içeriden gelen ses ile onaylandılar ve kapı kolunu dirsekleriyle indirip müdürün odasına girdiler.
Içeri girdiklerinde müdür Nezu'nun morali yine neşeli gibiydi müdürün bırakmalarını söyledikleri yere kağıtları bırakıp odadan çıktılar ikisinin de gidecekleri yönlerin zıt olduğunu fark eden Uraraka "keşke diğer tarafa dönseydim "dedi fakat yön değiştirmek istemedi bu yüzden sevdiği oğlana el sallayıp kantinin olduğu tarafta doğru yol aldı.
Sevdiği oğlanla çok şey geçirmişlerdi: giriş sınavı , kötüler işgali, spor festivali, çalışma kampı, lisans sınavı ve bir sürü şey. İlk başlarda deku herkes için zayıf ve çelimsizdi. Bu okulu kazanması bile mucize diyenler bile oldu fakat Uraraka onu giriş sınavında görmüştü. O gerçek bir kahramandı, puan almak yerine genç bir kızı kurtarmak için kemiklerini kırmaya razı olan bir kahramandı.
Uraraka onu sadece sevmiyordu ona hayrandı. Ama merak ediyordu duygularının karşılıklı olup olmadığı hakında bir şey bilmiyordu Deku kimi seviyordu, ne tür kızlardan hoşlanıyordu ? Bunlar al yanaklı kızın kafasını yorsa da eğer bunların cevabını çabucak bir şekilde almazsa dersleri düşeceğinden emindi. Buna hemen cevap bulması lazımdı.
Ama yüzüne nunu nasıl itiraf edebilirdi ki ?
Yorumlarınızı ve begenmeyi unutmayın.
\(^o^)/ sizi işte o kadar seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Big Bear -kacchako/Bnha- ~Texting serisi 1~『TAMAMLANDI』
ChickLitururaka: bunu söylemek için cesaretlenmem uzun sürdü ama... ururaka: seni seviyorum yeşil saçlı oğlan. 0583 21...: benim saçlarım yeşil değil. ururaka: nasıl ya... 0583 21...: sanırım Deku'dan bahsediyorsun. 0583 21...: üzgünüm ama deku gay.