1.9.

1K 77 111
                                    

- Bu bölümde ürün yerleştirme bulunur sjsjsjsjdh-

Günlerden yine pazardı ve bakugou bu boş gününü genelde antrenman yapabilmek için spor salonuna giderdi. Onun için artık haftalık rutin gibi gelmeye başlamıştı spor salonuna yaptığı ziyaretleri. Fakat artık spor salonunda yalnız değildi. Spor salonuna giriş yapıp  üstünü  değiştirdikten sonra içeriden gelen seslerden yalnız olmayacağını anlamıştı, bu urarakaydı.

Kendisinden erkenci olan kıza baktı, geçenki sefer gibi kısa olan saçlarını arkadan bağlamıştı önden bazı tutamlar yetişemese de ona hoş bir görüntü sağlıyordu.  Spor festivalindeki gibi üstünde ise siyah atleti vardı fakat yüzümde ki terlerden baya bir süre burada olduğu anlaşılıyordu.

Uraraka: hey bakugou-kun !!!.

Bakugou: sen burada ne yapıyorsun tombul surat !.

Uraraka : neden bilmiyorum ama bana tombul surat demen hoşuma gitmeye başladı.

Bakugou: bu sorumun cevabı değil.

Uraraka : senin gibi ben de antrenman yapmaya geldim.

Bakugou: genelde gelmezdin ne oldu ?.

Uraraka : sadece hayata bakış açım değişti diyelim. Hedefime daha iyi odaklanmam lazım. Sadece aizawa sensei'in çalıştırdığı ile kalamam değil mi ?.

Bakugou: neyse ne !.

Uraraka : eeeee birlikte çalışmak ister misin ?.

Bakugou Uraraka'nın bu sorusuna karşılık konuşmanın en başından beri yüzüne bakmıyorken sert bir şekilde dönerek yüzüne baktı. Urarakanın Gözleri meraktan kocaman kocaman açılmıştı ve yüzünde tatlı bir gülümseme vardı. Ve bu kadar yakın olduğunu fark etmemişti. Tabiki deku gibi kekelemeyecekti ya da terlemeyecekti sadece bu kadar yaklaşmasına nasıl izin verdiğini şaşırmıştı.

Bakugou: sen benim denkim değilsin, tombul surat.

Ururaka: hadi oradan. Havaya kaldırdığım şeyleri rekor sürede patlatabilir misin, görelim mi ? Ashido-san'ın rekoru 24 saniye.

Bakugou: puff 24 mü?  Bunu 10 saniye yapabilirim.

Bunu demesiyle bakugou bir nevi Uraraka'nın  teklifini kabul etmiş olmuştu. Uraraka'nın  ağır şeyleri havaya kaldırıp kronometreden bakugou için süre tuttuğunda gerçekten dediğini yapmıştı 10 saniye de bitmişti.

Tüm öğleden sonra böyle geçti. Birbirlerine antrenmanda yardım etmişlerdi ve en sonunda çok yorulmuşlardı. Ikisi de yorulduklarını kabul edince seyirci sandalyelerine yönelip oraya bıraktıkları su şişelerinden su içmeye başladılar ve bu süreyi dinlenmek için kullandılar.

Uraraka : ne gün ama ! Çok yoruldum.

Bakugou: baya verimli bir antrenmandı ama.

Uraraka: evet ben de verimini aldığımı düşünüyorum.

Bakugou: eeee haftaya gelecek misin ? Eğer gelirsen haftaya.... şey....

Uraraka : evet bakugou-kun ?.

Uraraka bakugou'nun söylemekten vazgeçtiği bir şey olduğunu anlamıştı ve bunu merak ediyordu. Haftalardır mesaj attığı kişinin o olduğunu anlamıştı ama mesajlarında da belli etmişti hedefine yöneleceği için sevgililik ya da çift işlerine karışmak istemediğine ki Uraraka buna saygı duyacaktı hatta aynı yoldan ilerleyip sanırım bakugou'nun sesli itirafını yapacağı güne kadar o da sevgililik işlerinden kendini uzaklaştıracaktı.

Big Bear -kacchako/Bnha- ~Texting serisi 1~『TAMAMLANDI』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin