Parti time

2.3K 64 1
                                    

Odaya tekrar ciktik. Ustumuze rahat biseyler giyip odada uyumaya karar verdik.

Kapinin tiklanmasiyla uyandim. Eylulu durte durte uyandirdim. "O gerizakaliyi dovuodum tam ruyamda yaaa Beste"  Kikirdadim.

"Canim benim zaten gercek hayatta dovuon, ruyanda dovme bari yazik kiza " ikimizde kikirdadik. 

Kapi daha hizli calinmaya baslayinca hemen kendimize ceki duzen verip kapiyi actik kapida Lideri gorunce korkmadik diyemem . "Kizlar bidaha kavga ettiginizi duymuycam" deyip gitti. Bu kizlar lidere kavga.ettigimizi solemis.  Neyse takmayayim ben. Derken hayellerimden kurtulup yanimda Eylulun olmadigini fark ettim. Allam sen bu kiza akil fikir ver. Amin. Kosarak Eylulu buldum. Kolundan cekistirerek odaya goturdum. Odada 4 kiz vardi.  "sizde kimsini..." aklima odada baska kizlarinda oldugu aklima geldi hemen "Haaa tamam simdi.hatirladim. Ben Beste oda kuzenim Eylul."  İclerinden biri  " Aleyna, memnum oldum " Eliyle isaret.ederek"Nur , Melisa bunlarda ikizler Derinsu ve Goksu."  Hepsiyle tokolasdik.

Sonra sohbet ettik. Bizim Eylulun gicik oldugu kizlari falan anlattik.

Belliki onlarda o kizlari sewmediler yuz ifadeleri herseyi anlatiyodu bence onlarda bizim tayfaya alinmaliydi. Vede alindirlar.

Uykuya dalmis uyuyodum ki telefon sesine uyandim. Aleynanin telefonu otuyodu . Megersem biz ne erken yatmisiz. Saat 12.  Aleyna yatagindan firladi.ve "Kalkin artik yeterince uyudunuz "  

" Kalkmasina kalkarimda niye uyandık"  dedi benim biricik kuzenim. 

Herkez kalmisti.  "Evet simdi biraz oyun kizlarla ben anlasmisdik fakat.size solemeye unutmusuz" dedi Aleyna.

"Parti timee" die bagiran tabikide bendim.

bi kalktim banyoya gidip gelene kadar odanin icini resmen düğün salqnonuna cevirmisler bir yerde cips pasta bi yerde tatli felan bir de canli müzik var bizim aleynanin gitari tabi gitari odada calmak yasak olduğu icin ilk onca odada kopcaz donra sahile incev falan felan

        bizim kuxiyle aleyna kudurdu tabi odanin icinde biri gitar caliyo biride kızil dereliler gibi oynaya oynaya odanin icinde donup duruyo .tam eylencenin ortasindaydik ki kapi calfi hemde oyle boyle deyil yumrukla ben sinirli sinirli kapiyi bi actim karsimda dev gibi bi adam boy  iki metre esmer tenli bi adam ben ilk basta korktum ama adam bi konustu .....

Yaz KampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin