Yenilgi

7 1 0
                                    

Sürü aç kurdu beslemek için şehirden topladıkları yemeklerin yanına gittiler. Her kez karnını doyurduktan sonra Leo kurdun ismini sordu. Kurt "ben ismimi bilmiyorum" diye cevap verdi. Leo kurda Lobo ismini verdi. Lobo ismini sevmişti. Ama Lobo son günlerde halsizdi. Leo ve Rumit Lobo'nun bir sorunu olduğunun farkındaydı. Leo Lobo'nun yanına giderek, "Bir sorunun mu var?" dedi. Lobo sorusuna "Bir sorun yok" diyerek cevap verdi. Leo bir sorun olduğunun farkındaydı fakat Lobo bunu söylemek istemiyordu. Leo kendisi söylemek istediği zaman söylemesini daha doğru olacağını düşündü. Ve bu konuyla ilgilenmedi. Leo Hera ve Taglu'yu öldüren köpekleri arayacaktı. Köpekleri aramadan önce sürüyü yanına çağırdı ve şöyle dedi "Anne ve babamı öldüren köpeklerle savaşacağız herkez karnını doyursun". Hekez karnını doyurdu. Leo eskiden yaşadıkları eve ilerliyordu. Birden bire bir havlama sesi duyuldu Leo  sesin geldiği yere doğru koştu. Gördüğü şey 5 büyük köpekti. Bunlar annesi ve babasını öldüren köpeklerdi. Köpekler Leo'ya doğru koştular Leo'da onlara doğru koşuyordu. Leo'nun arkasından Dogo, Rinit ve Lobo'da geliyordu. Lobo gelirken birden yere düştü. Leo Lobo'yu görmüyordu. Leo sadece köpeklere odaklanmıştı. Leo birden sıçrayıp köpeklerden birinin üstüne atladı. Leo köpeğin boynunu ısırmıştı.
Bunu gören köpeklerden 2 tanesi Leo'nun üstüne atladılar. Köpeklerden  bir tanesi Leo'nun bacağını diyeri karnını ısırdı. Leo acılar içinde kıvranıyordu. Diyer 2 köpek Dogo ve Rumit'in üstüne doğru koşuyordu. Dogo ve Rumit Lobo'yla ilgileniyordu. Köpekler birden üstlerine atlıyınca Rumit ve Dogo yere düştü. Köpekler Rinit ve Dogo'nun boyunlarından ısırdı. Lobo son enerjisini harcayarak köpeklerden birinin boynunu ısırdı. Lobo küçüktü ama güçlü bir kurttu. Köpek boynundan ısıtıldığı için Rumit'i bırakmak zorunda kaldı Rumit hemen köpeğe saldırdı. Rumit ve köpek boğuşuyordu Dogo kendi hâlâ kurtaramamıştı. Dogo'nun gözleri kapandı. Dogo ölmüştü. Rumit bunu görünce gözünden damla damla gözyaşı akıyordu. Rumit çok sinirliydi Rumit boğuştuğu köpeği fırlattı. Diğer köpek Rumit'e doğru koşuyordu Rumit diğer köpekten kaçıcaktı ama önce Lobo'yu alması gerekiyordu. Lobo'nun ensesini ısırdı ve Leo'ya doğru koştu. Leo köpeklerden birini öldürmüştü. Rumit hızla gelirken köpeğe çarparak yere düşürdü ve Leo'yla birlikte oradan hızla uzaklaştılar.  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 19, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİVRİ DİŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin