Neden Unutmak Zorundayız ?

47 4 1
                                    

   Zaman  gerçekten  çabuk  geçiyor  ve buna  ayak  uydurmak  zor . Dün  uğruna  canımızı  bile  seve  seve  verebileceğimiz  insanlar  bugün  hayatımızda  değil . 

   Hepimizin  çok  sevdiği  uğruna  gecelerce  ağladığımız  kişilere  ne  oldu ? Kalbimiz  onlarındı  onsuz  yapamazdık.  Onlara  olan  aşkımızdan  yüzümüz  şişene  kadar  ağladık . Unuttuk  mu  onları  yoksa  alıştık  mı  yokluklarına ? Bence  sadece  alıştık  gitmelerine  kabullendik  çaresizliğimizi . Aslında  içimizde  hala  yarası  var  sadece  üstünü  kapattık . En  acısı  biz  çaresizliğimizle  uğraşırken  onlar mutluydu . Başkaları  için  canları  yandı  belkide . Şimdi  gene  önümde  bir  ayrılık  var . Canımı  yakan  bir  çaresizlik . Üstünü  kapatmaktan  bıkmadık  mı  artık ? Neden  içimize  atmak  zorundayız  yok  mu  yani  başka  bir  çaresi ? Ses  tonunu  özlediğimiz  kişileri  unutmaya  çalışırken  mutluluk  nasıl  bir  şey  unuttuk . Oysaki  sevmiştik  belki  mutlu  olmuştuk  hem  mutluda  ederdik  onu . Neden  unutmak  zorundayız ?

   Belki  gururumuz  yüzünden  belkide  rahatsız  etmemek  için  hayatında  fazlalık  olduğumuz  için çıkıyoruz  hayatlarından . Çektiğimiz  bunca  acının  mazereti  bu  yani  bu  kadar  anlamsız  gözyaşlarımızın  sebebi.

    ÇIKIYORUM  ARTIK  HAYATINDAN , RAHAT  BIRAKIYORUM  SENİ . BU  GECEDE  GÖZYAŞLARIMLA  SİLMEYE  ÇALIŞIYORUM  KALBİMDEN  BİZİ  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

mutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin