🗝

2.1K 138 334
                                    


( M ) smut içerik uyarısı !!

-

bana doğru geliyor, hissediyorum.
ama yapabilecek hiçbir şeyim yok.
kabullenmişlikle bekliyorum onu.
canımı yakacak diye umuyorum.
iyice üzerime geliyor, geliyor, geliyor ve geliyor...

dibime girene kadar üzerime yürüyor.

bugünün doğum günüm olduğunu ve ona daha çok genç olduğumu söylemek istiyorum.

sanki bir şeyler demek istediğimi anlamış gibi bakıyor gözlerime.

simsiyah, küçücük ama bir kara deliği andıran gözlerine bakıyorum.

ve sonra.. fark ediyorum ki onu daha fazla görmek istiyorum.

şu durumda bu ne kadar mantıksız gelse de kulağa daha fazla ne olabilir ki? zaten sonum gelecekti diye düşünüyorum.

sonra elim maskesine gidiyor, bana izin veriyor. bunu hareketsiz kalıp hala gözlerime bakıyor olmasından anliyorum.

maskesini sıyırıyorum, önce minik burnu giriyor görüş alanıma sonra hafif pembe güzel dudakları.

daha önce bu kadar güzel bir adam hatta daha önce bu kadar güzel kimseyi görmediğimi düşündüttürüyor bana.

kendimi ölüme yakın hissediyordum az önce,

ama şuan cennetteymiş gibi hissediyorum.

bu hislerime bir anlam veremiyorum, daha önce bir erkeğe ilgi duymadığımı biliyorum.

o zaman neden tamda öleceğimi kabullenmişken bu mükemmel herif karşıma çıktı diye düşünüyorum.

ölmeden önce biseksüel olduğum gerçeğini öğrenmem bir anda komik geliyor ve kıkırdıyorum.

gözlerime bakıyor hala

ondan bir atak bekliyorum, neyi beklediğini anlamıyorum.

hatta en başında evime neden girdiğini, uyurken beni izlediğini, saçlarımı okşadığını, ellerini yanaklarımda, anlımda, burnumda, dudaklarımda gezdirdiğini ama sonra uyandırmaktan korkar gibi geri çektiğini merak ediyorum.

hafif uykum vardı aslında bana dokunduğu andan beri uyanıktım. onun bunu anlayıp anlamadığını bilmiyordum, ellerini suratımdan çektiği an gözlerimi açıyorum.

başta şaşırıyor ama sonrasında geri geri yürümeye başlıyor bu sırada ben de yataktan kalkıyor ve karşısına dikiliyorum.

anlaşmış gibi susuyoruz ikimizde.

benim nasıl bu kadar sakin kaldığımı düşünüyor muhtemelen,

soğuk kanlı olduğumu biliyorum bu yüzden iradeli biri olmamın da sağladığı yararla korksam da bunu saklayabiliyorum.

sonrası malum... üzerime yürüyor ve şuan olduğumuz duruma geliyoruz.

baştaki kadar korkmuyorum o da bunun farkında sanırım ¿

gülümsüyorum ona, benim gülümsediğimi görünce "katilim" de gülümsüyor.

'artık zamanı gelmedi mi?' diye soruyorum.

'neyin?' diye soruyor o da.

'beni aptal yerine koyma.' diyorum

gülmeye başlıyorum o ise anlam veremediği gülüşümü izliyor.

belki de delirdiğimi düşünüyordur.

'beni öldürmek için burda değil
misin, neyi bekliyorsun?' diye soruyorum.

ysl  |  seungin ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin