.:1.BÖLÜM:.

18 1 3
                                    

.:1.BÖLÜM:.

  

    Yeni bir lise,yeni sıkıntılar,yeni düşmanlar.Hale bakar mısın?Ben de üçünden de bolca var.İstediğim son şey babamı üzmek, bu yüzden bu liseye alışmaya ve buradan mezun olmaya karar verdim.Liseden sonra yaşayacağım bir hayat yok,yarı zamanlı çalışan,babasına bakan,yeri gelince ölmesi gereken gayet sıradan bir kız olmaya karar verdim.Muhtemelen bakire ölürüm.

    YENİ DOĞAN LİSESİ özel lise gibi gözüküyordu,sanırım bu okulun sadece binası güzeldi diğer her şey artık gibi görünüyordu.Her liseden,yemeğin içinden soğan seçer gibi kötü öğrencileri seçmişler ya da öğrenciler mi bu okulu seçmiş.kim bilir müdürleri nasıldı,görmek için can atıyordum.

                                                    

                                                                                           …

    Bu okulu biraz araştırmıştım,sorunlu zengin piçlerini almakla ünlüydüler.Binalarının bu kadar şaşalı olmasına şaşmamalı.Tiksinçmişim gibi bakan gözlerin arasından sonunda müdürün odasını bulmuştum.Bulmak zor olmuştu çünkü müdürün tabelasını kırmışlardı,sorunlu oldukları her taraflarından fışkırıyordu,ah sanki onlardan daha normalmişim gibi.Klasik müdür tipiydi hatta 3 özelliği de barındırıyordu;

1.pala bıyık(yakışıyormuş gibi)

2.kel kafa(adamın ayna gibi kafası vardı)

3.gözlük(miyop olduğu çok belli oluyordu,o kalın yuvarlak gözlükler ıhhh…)

    Sonunda hakkı 3’tür konuşmaya başladı,müdürün adı Hakkı’ydı.Adından  ve üçlü uyumundan dolayı ona*hakkı 3’tür* demeye karar verdim.

“Güneş,kızım bu okul son seçeneğin biliyorsun değil mi?Ben babanı çok severim,o benim en yakın arkadaşlarımdan.Ne onun durumundan ne de senin durumundan memnunum,bu sefer ortada olan baban.Teyzenlerin ömrünün sonuna kadar size bakacağını sanmıyorum,ben size bakmaya karar verdim.Babanla da anlaştık o kabul etmek istemedi ama ortada sen olunca hayırda diyemedi.N’olur babanı da kendini de üzme.Senin yaşamak istediğin hayatı,baban yaşamanı istemiyor.”

    Hakkı 3’tür güzel konuşmuştu,eh teyzemlerden kurtulmak benim de yararımaydı yani.

“hakkı-ah müdür bey,ben b-en bunu duyduğuma çok sevindim teşekkürler teşekkürlerrr….”

   Adamın boynuna atladığımı hatırlamıyordum herhalde bir anlık sevinçten olmuştu.

“ah,daha neler görüceğiz,baba bu annemi kaçıncı aldatışın?Senden en azından  bir 24 yaş beklerdim 16 nedir yaa…”

“Savaş,ağzını topla Güneş senin sınıf arkadaşın ve asla öyle bir şey yok anneni ne zaman aldattığımı gördün?ah o günde-“

“kapa çeneni gerizekalı adam,Allah aşkına kaç defa gördüm biliyor musun?Toplantıdayım deyip altına kaç kız attığını bilmediğimi mi sanıyorsun”

Bu çocuk bana fahişe mi dedi?Dolaylı yoldan yani.BANA SÜRTÜK DEDİİİİİİ….!

“Sen bana ne dedin?sen bana ne dedin?burada bir kaltak varsa o da sensin piç kurusu.Bana asla kimse orospu diyemez,tamam mı?tanımadığın her kızı her gün altına aldığın kızlardan sanma.Özellikle beni,beni tanımadan asla yargılama.Hatta istersen hiçbir şey yapma,beni tanımana da lüzum yok sen olmadan da yaşayabilirim.”

“ahahah…Aynı annen gibisin Güneş  onun gibi dik kafalı,onun gibi burnu havada ve inatçı.AH.Babanla ben anneni çok özledik,ben can yoldaşımı  baban ise hayatının aşkını yitirdi.”

     Adının Savaş olduğunu düşündüğüm çocuk hakkı 3’türe aldırmayarak bana döndü.

“Baban kim?”

“Sana ne,sana ne,ne yapacaksın?Babamı da bulup ona kaltak mı diyeceksin?Ben baştan söyleyeyim,Babamın ayağa kalkma gücü olsa kaltaklık yapacağını sanmıyorum.”

“BABAN KİM?DEDİM.”

    Hakkı 3’tür söze atladı.

“Adnan Gülbent”

“Senin baban Adnan amca mı yani?ah Adnan amcama bak seni yapmak için çok mu uğraşmış?”

    O sırada kolbastı diye bir şey duydum,ah bana bunun zil olmadığını söyleyin.Ama ben sözüme devam edeceğim.

“uğraştı var mı uğraştı annemi öd yağmuruna tuttu hatta.”

Belki bu dediğim biraz yanlıştı değil mi?Herkes dışarıya akın ederken,benim dediğimi duyup durdukları için onlara da ayrı bir sövüyorum.aha o da ne hakkı 3’tür katır gibi gülüyor.Bu adam da bir şeyler var diyeyim.

“Çocuklar kavganız bittiyse sizi sınıfınıza götürmek isterim.”

“Teneffüsteyiz rahat ol BABA”

 “En iyisi sen derse girene kadar benim yanımda bekle GÜNEŞ”

“Öyle mi dersin?”

“Bence öyle daha iyi olur.”

“Tamam gidelim.”

      Ben Savaş’a tiksinç köpek bakışlarımı atarken,o bana ’sikiyorsa gel’ bakışı atıyordu.Doğru ‘sikiyorsa’ gel bakışı dedim.Çocuğun bakışlarından fesatlık okunuyor.

                                                                                       …

    Ben en sonunda yeni sınıfımın önündeydim,zero heyecan,hissetmiyordum hiçbir şey.Eh olsun o kadar kaç defa okul değiştirdik yani.Hakkı 3’tür kapıyı tıklattı ve içeri girdi,terbiyeli çocuk seni.

“Evet arkadaşlar bu yeni arkadaşınız Güneş,Güneş bu da sınıf.”

    Hepsi bana tiksinç köpek bakışı atıyordu.hey o benim bakışım!

“Baya çıtır,hımmm… fırından yeni çıkmış olmalı.”

“Yaptığın espriyi de al git bu sınıftan ıyhh… o ne biçim mizah anlayışıdır be.”

Bütün sınıf şimdi bana şaşkın bakışlar atıyordu.Hıh böyle bakarsınız işte.Dur bunlar bana değil arkama bakıyorlar,iki kulak mı yapıyorlar lan!Arkama dönmemle,

“ahh… o ne be öyle.”taşın canlanmış hali arkamda duruyordu,ciddi ciddi meteordu bu yani.     

    Sınıfa baktığımda kızların ve erkeklerin neredeyse korktuklarını gördüm bu çocukta ne vardı da herkes ondan korkuyordu.İçimden bir ses Savaş’ın bile titrediğini söylüyordu.Hakkı 3’tür belli ki çocuğa bir şey söylemek istiyordu.Ama onunda korktuğundan adım gibi eminim,öğretmen desen duruma alışık gibiydi bu çocuk ona çok çektirmiş olmalıydı.

“Aksel öğrencilerle işin bittiyse yerine oturur musun?”

    Hakkı 3’tür sonunda konuşmuştu,bu çocukta ki gariplik beni meraka düşürüyordu.Sanki ondan korkmak istemiyor gibiyim onu tanımak istiyorum.Tuhaflığı ilgi çekiciydi gerçekten.

   .:EVET SINIR 20 VOTE SONRA 2. BÖLÜM GÖRÜŞÜRÜZZ:.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Melek ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin