Capitolul 2. Planul

12 1 0
                                    

Noi după ce am fugit disperați urlând și părăsind trupul lui Jeremmey împușcat în cap ne-am dus la cabana din pădure unde costa ora 25 de lei dar a funcționat pt ca eu cu prietenii mei aveam mii de dolari în buzunar pt. că suntem bogați.
La cabană i-am zis paznicului că îi dau 5000 de dolari Americani dacă nu mai lasă pe nimeni să între și a acceptat normal pt. Că el primește puțin la serviciu și cu siguranță vrea sa se riște pt atâția dolari.
Pe urmă am întrat În cabană și fiecare am decis s-ă spunem câte un plan pt că ne-am dat seama ca nu putem cu armele așa că am conceput un plan.
Kim a zis: că el poate deschide ușile că se pricepe la IT foarte bine chiar dacă cu toți avem 13 ani de aici știe foarte bine IT.
Pe urmă a zis Mike : că el se pricepe la trasu' cu arme și l-a materii normal de școală ca toți dar asta nu ne azută la plan.
Pe urmă a zis Franklin: că știe s-ă tragă cu arma că a fost cu Mike undeva și a tras în manechinuri, a mai zis că știe puzzle-uri că făcea multe pe la 5 ani.
Pe urmă am zis eu Michael și am zis că mă pricep la trasu' cu arma, la fizică, la mate, bine la mate toți se pricep și la fizică dar na și la trasu' cu arma și la toate materiile dar m-a oprit Kim care a zis : că nu e bine s-ă te lauzi așa ne pricepem cu toți de aici la asta dar nu ne ajută la plan.
-ok.Am zis eu.
Pe urmă ne-am făcut planul s-ă intră-m acolo cu Kim care poate deschide ușile care au nevoie de coduri.
Să cumpărăm arme pt mine și Mike.
Iar pe franklin nu îi luăm armă și ne ghidează un de ajungem pe hartă până unde controlează pădurea.
Planul era gata trebuie doar să mergem până acolo.

pădurea multicolorăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum