Venvolgut diari, som 27/12/2018, aquest any hem decidit anar a la montanya a passar les vacances de Nadal, però la veritat esque hem fa molta mandre perque no hi ha cap amic allà al Poble. Aquest matí els hi he dit que si podia venir algun friend amb mi, ells m'han dit que com jo vulgues però que els pares d'aquest amic havien d'estar d'acord, i sabeu a qui he volgut convidar?
Al Josep el meu gran amic, primerament els meus pares han dir que millor no perque sempre ens portem malament però jo els hi he dit que aquesta vegada seria diferent que ens portariem molt bè perque ja no herem un infants. (Els he mentit per soposat) així que hem agafat el cotxe i hem enfilat cap al poble. En aquest poble només hi viuen 20 persones, hi ha una tenda que es com un supermercat i ja està, ademès no hi ha línia telefónica que bol dir que ens quedarem sense res, bueno sempre podem fer fotos xd.
29/12/2018
VENVOLGUT DIARI!!! Estem molt asustats! hem sortit a la nit a passejar per així escaparnos dels pares però ens acavem de perdre per a la montanya, i hem escoltat uns pasos entre les plantes, nomes voliem gastar alguna brometa a un home gordo que hi ha al poble fent-li un susto però crec que no li ha agradat i ha sortit cap a nosaltres, hem corregut cap al bosc i ara estem perduts sense linia ni res i no sabem que fer!!!
00:15H
Ja es molt tard, sort que tinc un rellotge i veig l'hora que es, però hem intentat trucar al 112 i tampoc hi ha linia per a emergencies! estem molt asustats i tristus, però encara podem fer una cosa, explicar xistes! t'escric alguns que hem se aqui diari perque puguis divertirte tu tambè, alguns són molt forts ho dic perque no t'hofenguis.
1r:
Entras en tu casa y ves tu tele flotando, que haces?
-noc
Pues habres la luz y matas al negro que te la esta robando.
2n:
Cual es el animal mas ràpido del mundo?
-noc
Una gallina cruzando Eteopia.
3r:
Como hacen el test de embarazo en Africa?
-noc
Le ponen un pan por el coño y si sale mordido esque esta embarazada. jajjajaja Solo bromeaba, en Africa no hay pan.
Buenu diari, demà si continuu viu t'explicu com hanat la nit, ja t'explicare mes anecdotes meves si en tinc per a demà a la tarda. dew.
(!EN AQUEST CONTE SÓN PAGINES AMB MOLT POCA ESCRIPTURA I AMB FALTES JA QUE FIGURA QUE L'ESCRIU UN NEN DE 12 ANYS!)
YOU ARE READING
EL DIARI D'EN POL
HumorEn Pol és un noi molt trapella, amb els seus companys de classe no si fa gaire però, té un amic amb qui pot fer moltes trapella-des, però això se li ha acabat, comença la l'institut i s'haurà de posar les piles si no vol no tornar a veure el seu ami...