Obudziłam się wczesnego ranka, nie zwlekając pobiegłam do okna balkonowego. -Już dziś ... nowy rok szkolny -powiedziałam z podekscytowaniem powiedziawszy to podeszłam do szafy by się ubrać gdy nagle usłyszałam dźwięk rozbijającego się szkła .Zerwałam się szybko i pobiegłam do pokoju rodziców, jednak jedyne co tam ujrzałam to rozbitą szybę i kartkę na łóżku moich rodziców ...
Kochanie z powodu awarii w firmie musieliśmy wcześniej wyjechać Buziaki rodzice Przeczytawszy list szybko zauważyłam kamień którym ktoś musiał wybić szybę .Od razu zadzwoniłam w tej sprawie do rodziców ,jednak oni uznali że lepiej będzie jak zajmą się tym po powrocie z pracy . W drodze do szkoły nie mogłam przestać myśleć o zastałej sytuacji .Nawet Percy nie umiała mnie otrząsnąć .1 lekcja i totalny nie ogar z mojej strony ,nie umiałam się ogarnąć gdy nagle ...
Ale zaraz ... cofnijmy się kilka chwil do tyłu ...bo przecież nie wiecie kim ja właściwie jestem
Więc
Jestem Avril i mam 16 lat a to mój drugi rok liceum .I nie, nie jestem ani depresantką ,kujonem i czy jak kol wiek dziunią... Ja jestem zwykłą nastolatką z kochającymi rodzicami i buntowniczym nastawieniem do życia .Co prawda pochodzę z dość bogatej rodziny jednak to nie ma znaczenia.A teraz wróćmy do historii...
Wszedł do klasy pewien chłopak .Ciemne włosy przechodzące do bordowego .Od razu przypomniałam sobie że własnie go widziałam za rozbitą szybą !Tylko pytanie co tam robił i dlaczego akurat mój dom ,i rodzina ...
YOU ARE READING
W złym momencie
ActionHistoria przedstawia dziewczynę której życie zmieniło się o 180 stopni w ciągu kilku dni