merhaba arkadaşım. yoldaşım. hoşgeldin iyi ki geldin. iyi ki varsın. biliyorum hedefin var belki isteğin belki hayalin ama ihtiyacın olan şey motivasyon benimde öyle..
o zman sizlere biraz kendimden bahsedeyim ben yıldız. 17 yaşımdayım. berbat bi okulda lise son sınıf öğrencisiyim. sağlık lisesinde okuyorum ve berbat bir hastanede haftanın 3 günü staj yapıyorum. bölümüm ise ebe yardımcılığı..
boyum 1.53 olup kilom ise 78-80 arasındadır. lise 1 den beri kiloluyum. sürekli olarak kendimi diyet yaparken buldum ve bilginiz üzere hepsinin sonu hüsran bu yüzden verilen 2 kilo her seferinde 4 kilo olarak döndü. sonuç ise bu yıl mezuniyetim var ve lise hayatımı şişko geçirdim o yüzden son zamanları zayıf geçirmek istiyorum. bir sınıf arkadaşım var 28 kasımda 73 kilo ile başladı ve şuan 63 kilo.(03,01,2020) bende o bana ne anlattıysa aynını yapacağım ve bunu burada sizlerle paylaşacağım.
bugün günlerden cuma yani okul günüm. sabah saat 9 da okulda olduğum için bi tane sandiviç yedim buğday ekmeği ile
öğlen ceviz yedim 5 adet
akşam 1 tane dolma 1 kase mercimek çorbası ve 1 kase salata
akşam yemeğini perşembe ve cuma günleri 7 den sonra, pazartesi-salı-çarşamba günleri 6 dan sonra hafttasonu ise 4 den sonra keseceğim.
ve haftasonları sabah yürüyüşe gideceğim:))
yarın cumartesi sizlere olanları anlatırım hepinizi çook seviyorum zayıflamak dileğiyle
iyi akşamlarrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zayıflama
ChickLitmerhaba arkadaşım. sende benim gibi bu yolda bir yolcusun. birbirimize rehberlik etmeye ne dersin??